خبرهای داغ:

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان درمحکومیت فتنه‌گران

همدان-بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای اهانت فتنه‌گران و فتنه‌جویان به مقدسات مردم ایران اسلامی و آشوب طلبی به بهانه‌های واهی را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۸۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان درمحکومیت فتنه‌گران

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای اهانت فتنه‌گران و فتنه‌جویان به مقدسات مردم ایران اسلامی و آشوب طلبی به بهانه‌های واهی را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله مع المحسنین» عنکبوت آیه 69

طراحی و اقدامات دشمنان نشان دهنده باطن آنهاست. جامعه هنری و ورزشی ایرانی با این گونه حرکت‌های دشمن شادکن آلوده نخواهند شد. ملت ایران بدانند مشکل اصلی آنها ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است.

گرگ صفتان مزدور با رهبری و هدایت استکبار جهانی و سردمداران فتنه و نفاق در روزهای اخیر به شیوه‌ای از پیش تعیین شده با بهانه قرار دادن درگذشت دختر هموطن بر آن شدند تا به زعم خود با آشوب و فتنه‌گری‌های خود بار دیگر اصل ولایت فقیه و حکومت جمهوری اسلامی را دچار خدشه و آسیب کنند و در این میان با بهره‌گیری از همه امکانات و نیروها و همراهی‌های معاندان داخلی با نقشه‌ها و ترفندهای منافقانه خود برای هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم، آستان مقدس کبریایی پیامبر رحمت و اهل بیت (ع) و هتک حرمت به مقام منیع ولایت و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تخریب و آتش زدن مساجد و اموال عمومی دریغ نکردند.

فتنه‌ای که با مدد الهی و الطاف خفیه امام زمان(عج) و درایت رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله) و بصیرت و هوشیاری ملت بیدار و ولایتمدار و مجاهدت‌های نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی خاموش شد و زمینه ساز اقتدار و عظمت دوباره ایران اسلامی شد و مکرشان به خودشان بازگشت .

ملت شریف استان همدان ضمن تبریک خجسته میلاد برگزیده‌ترین رسول آسمانی حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل وتجدید پیمان با مقام معظم رهبری، ضمن محکومیت اهانت فتنه‌گران و فتنه‌جویان به مقدسات مردم کشور عزیزمان و آشوب طلبی به بهانه‌های واهی، وفاداری خود را به آرمان‌های اسلامی و انسانی نظام اسلامی ایران، امام راحل و شهدای گرانقدر و تبعیت از رهبر مقتدر را اعلام کرده و با پیگیری موارد ذیل خواستار مقابله با عوامل نفاق آشوبگران و حامیان اصلی فتنه هستند.
1. ساماندهی و قانونمند شدن بستر فضای مجازی جهت رفع نیازهای مردم،اجرای کامل قانون عفاف و حجاب، پیگیری حقوقی و قضایی خسارتهای وارده مادی و معنوی به ملت شریف ایران توسط اغتشاشگران و فتنه گران از سوی مسئولین قضایی و انتظامی.

2. شناسایی و برخورد جدی با فتنه گران و شبکه های مخفی سازمان یافته و همدستان فتنه در هر موقعیتی

3. برخورد قانونی با عاملان اغتشاشگران و شفاف سازی نتیجه برای ملت ایران

4. تشکر و قدردانی از نیروهای حافظ امنیت و آرامش مردم

5. همکاری مردم عزیز ایران در رساندن اطلاعات خود از توطئه دشمنان و فتنه گران به مراجع ذی ربط جهت ریشه کن کردن آشوب و ایجاد امنیت و آرامش.

انتهای پیام/

ارسال نظرات