خبرهای داغ:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد:

تجلیل از پرسنل خدوم نیروی انتظامی توسط رزمندگان گردان ۱۰۷ حضرت امام حسین(علیه السلام) به مناسبت هفته فراجا

به مناسبت هفته وحدت وهفته فراجا،مراسم تجلیل از پرسنل خدوم نیروی انتظامی باحضور مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان ، جانشین فراجای شهرستان ، فرماندهان محترم کلانتری های خانه اصفهان و ملک شهر، خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان و رزمندگان گردان ۱۰۷ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۵۵
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده گردان۱۰۷امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت هفته وحدت وهفته فراجا،مراسم تجلیل از پرسنل خدوم نیروی انتظامی باحضور مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان ، جانشین فراجای شهرستان ، فرماندهان محترم کلانتری های خانه اصفهان و ملک شهر، خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان و رزمندگان گردان ۱۰۷ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل این گردان برگزار شد.

فرمانده گردان۱۰۷امام حسین (علیه السلام) با اشاره به این خبرگفت: طبق حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق بر خود لازم دانستیم در این ایام پربرکت طی مراسمی از زحمات و ایثارگری های کارکنان خدوم فراجا در حد وسع خود  تقدیر و تشکر به عمل آوریم و زحمات آنان را ارج نهیم. 

این فرمانده افزود :ابتدای این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز و در ادامه حجة الاسلام حسینی مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت و جمع حاضر را به فیض رساند.

این فرمانده تصریح کرد: این مراسم که با حضور حجه الاسلام حسینی مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان ,جناب سرهنگ عباسی جانشین فراجای شهرستان و فرماندهان محترم کلانتری های خانه اصفهان و ملک شهر و تعدادی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی برگزار گردید با حضور رزمندگان گردان۱۰۷امام حسین (علیه السلام) از زحمات این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم حضور پرچم بارگاه منور حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) توسط خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان فضای جلسه را متبرک و نورانی نمود.

این فرمانده افزود در ادامه باحضور در کلانتری خانه اصفهان هفته ی فراجا از نزدیک به یکایک پرسنل وکارکنان کلانتری تبریک عرض شد و هدایای متبرکی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) تقدیم به رسم ادب تقدیم بزرگواران گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار