رئیس کانون شورا اسلامی کار گفت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر کشور چهره ای با صلابت و مقتدر از خود برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۶۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، جناب آقای زارعی رئیس کانون شورا اسلامی اظهار داشت: قانون برای معترض حق قائل است اما در برابر اغتشاشگران با قدرت تمام ایستادگی خواهد کرد.

رئیس کانون شورا اسلامی کار با اینکه ناآرامی های اخیر ریشه های بسیاری دارد گفت: مشکلات اقتصادی در کشور کاملا نمایان و قبل حل است اما آنچه دشمن آن را بهانه شروع ناامنی ها کرد یک سناریو از پیش تعیین شده بود.

زارعی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در افزایش میزان آگاهی دانش آموزان کشور عنوان کرد: امروز اگر وضعیت به گونه ای پیش می رود که برخی از دختران ما حجاب را به صورت کامل انجام نمی دهند به سبب این است که نتوانسته ایم ضرورت ها و اهمیت حجاب را برای آنها تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه به همگان ثابت شده که حجاب محدودیت نمی اورد گفت: پیشرفت های چشم گیر دختران و زنان ایرانی در عرصه های جهانی همچون فرهنگ، ورزش، علم، اقتصاد و سیاست در سالهای گذشته سند این ادعا است.

رئیس کانون شورا اسلامی کار ادامه داد: زن ایرانی با رعایت حجاب در عرصه های جهانی سبب ایجاد الگویی نوظهور در مجامع جهانی شد، به گونه ای که این الگو هم اکنون توسط زنان بسیاری در کشورهای مسلمان مورد استفاده قرار گرفته است.

زارعی با اشاره به هوشیاری مردم در عدم همکاری و همراهی با اغتشاشگران گفت: هوشیاری مردم در کنار فداکاری های نیروی انتظامی سبب تا نقشه های دشمن باری دیگر با بن بست مواجه شود.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ اتحاد در برابر قدرت های جهانی گفت: شرایط به گونه ای پیش می رود که تمامی آحاد جامعه به خصوص مسئولین باید از بیان هرگونه سخنان تحریک آمیز جدا خودداری کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها