خبرهای داغ:

از کمک های مومنانه تا برپایی دعای جامعه کبیره به همت بسیجیان

بسیجیان شهرستان سرخه با یاری خیرین اقدام به دستگیری از خانواده نیازمند و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در پایگاه های خود کردند.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۸۲
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت بسجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با مشارکت جهادگران بسیجی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به فرزند یتیم نیازمند در محله اهدا شد.

همچنین به همت پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) روستای صوفی آباد در سرخه و در راستای برنامه های ابلاغی حلقه صالحین و مراسم جلسه قرآن بسیجیان این پایگاه مقاومت در منزل یکی از اهالی برگزار شد.

برگزاری حلقه شهید ابراهیم هادی با برنامه های تلاوت آیات قرآن به صورت دسته جمعی و پیگیری امورات پایگاه و مشکلات موجود در پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بوده است.

لازم به ذکر است مراسم دعای پر فیض زیارت جامعه کبیره با نوای مهدی شیرعلی با حضور بسیجیان پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در مسجد جمعه برگزار شد.

همچنین برنامه هفتگی فوتسال با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله) به همت مسئول تربیت بدنی پایگاه برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار