فرمانده سپاه استان اردبيل :

صلابت سپاه دشمنان را زمين‌گير كرده است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل گفت: صلابت و اقتدار سپاه در كنار ساير نيروهاي مسلح استكبار جهاني را زمين‌گير و به عظمت ملت ايران افزوده است
کد خبر: ۹۴۶۳۰۳۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

صلابت سپاه دشمنان را زمين‌گير كرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ، سردار غلامحسين محمدي اصل  در جمع نيروهاي بسيجي با اشاره به برگزاري رزمايش اقتدار سپاه در منطقه عمومي ارس اظهار كرد: دشمنان 42 سال است كه تلاش مي‌كنند تا صلابت سپاه را مخدوش و سرمايه عظيم انقلاب را به بيراهه بكشانند در حالي كه روز به روز بر عظمت و صلابت مجموعه سپاه و بسيج افزوده مي‌شود.


وي به برگزاري شايسته رزمايش اقتدار سپاه در مناطق مرزي شمالغرب كشور اشاره كرد و گفت: اين رزمايش در ابعاد مختلف نشان از صلابت نيروي ارزشي سپاه و مجموعه مردمي بسيج است كه در جغرافياي عمومي منطقه ارس با شايستگي و تواني مضاعف در حال برگزاري است.


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل تصريح كرد: سپاه با اين رزمايش در حقيقت صلابت جمهوري اسلامي ايران را به رخ دشمنان كشاند تا همه هوشيار باشند كه خط قرمز جمهوري اسلامي ايران به ويژه نيروهاي مسلح آن حفظ امنيت، آرامش و پايداري عزت و عظمت ملت ايران است.


محمدي اصل افزود: با رزمايش اقتدار در حقيقت جمهوري اسلامي ايران بار ديگر به ياوه‌سرايي‌هاي دول غرب به ويژه آمريكا ثابت كرد كه اصلي‌ترين عنصر اقتدار ملت نيروهاي مسلح جان بركفي است كه در خط ولايت و دفاع از اين مردم از تمام داشته‌هاي خود مي‌گذرند.


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل با بيان اينكه رزمايش اقتدار سپاه پاسخي دندان‌شكن به همه بيهوده‌گويي‌هاي نظام غرب بوده است، خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران در بالاترين سطح امنيت و آرامش قرار دارد و دشمنان نمي‌توانند با توطئه‌ها و ترفندهاي متفاوت اين صلابت و اقتدار را بشكنند.


به گزارش خبرنگار بسیج، در 2 روز اخير رزمايش اقتدار نيروي زميني سپاه با حضور نيروهاي آماده و در قالب عمليات‌ها مختلف در حال برگزاري است كه اين رزمايش در جغرافياي عمومي منطقه ارس برگزار شده و فردا و پس فردا نيز با انجام عمليات واكنش سريع و ساير برنامه‌هاي طراحي شده ادامه خواهد داشت

ارسال نظرات
آخرین اخبار