برگزاری مراسم با پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)گفت:بازنشستگان نیروهای مسلح باید آرمان های شهداء را به نسل جوان انقلاب منتقل کنند.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۲۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)در نماز خانه ناحیه در جمع پیشکسوتان گفت؛بازنشستگان نیروهای مسلح مردانی هستند که با ایستادگی مقابل دشمن عزت و شرف خلق کردند و امروز باید آرمان های شهداء را به نسل جوان انقلاب منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه لشکر وابستگان و بازنشستگان هم از نگاه ملی و هم از نگاه اعتقادی مقدس است گفت: این افراد را نمی‌توان خط‌کش گذاری کنیم و این یک خطای استراتژیک است.

سرهنگ پاسدار حسین خانی با بیان اینکه لشکر سوم ما نیروهای جوان و شاغل هستند ادامه داد: این نیروها قرار است  گام دوم انقلاب را عملیاتی کرده و با بسترسازی، انقلاب اسلامی ایران را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپارند.

وی با اشاره به اینکه لشکر دوم باید لشکر سوم را بسازد و آرمان لشکر اول را به لشکر سوم منتقل کند افزود: لشکر پیشکسوتان و وابستگان شهید سلیمانی را در سپاه راه‌اندازی شده و در تمامی عرصه ها چراغ راه جوانان باشند.

ارسال نظرات