رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

آزادی۱۲ زندانی استان مرکزی با کمک نیکو کاران، خیرین و ستاد دیه

موسوی گفت:۱۲ زندانی جرائم غیر عمد با کمک ۴۶۵ میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه از زندانهای استان مرکزی آزاد شدند.
کد خبر: ۹۴۶۴۰۶۵
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه بیست و یکمین جلسه ستاد دیه استان مرکزی در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد با کمک ۴۶۵ میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه از زندانهای استان مرکزی آزاد شدند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده توسط کارشناسان ستاد دیه استان مرکزی و همیاری خیرین نیکوکار این تعداد مددجو از زندانهای استان آزاد شدند.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مرکزی در ادامه افزود: مجموع مبلغ بدهی این افراد بیش از ۲ میلیارد تومان بوده که از این میزان، مبلغ ۴۸۴ میلیون تومان توسط شکات مورد گذشت و بخشش واقع و مبلغ ۵۵۳ میلیون تومان با صدور حکم اعسار توسط همکاران قضایی بنده از بدهی آنان تقسیط شد که با این اقدام کمک خوبی به مددجویان صورت گرفت.

وی همچنین افزود: با تشکیل جلسات و مذاکراتی که با خیرین گرانقدر داشتیم، الحمدلله با همراهی که انجام شد مبلغ ۴۶۵ میلیون تومان از محل کمک های مردمی و ستاد دیه جمع آوری شد که به همین خاطر از تمامی خیرین عزیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بیان داشت: مردم شریف و نوع دوست استان مرکزی علی رغم شرایط دشوار اقتصادی به جهت کمک به نیازمندان گرفتار در بند در کشور سرآمد و الگو هستند که خداوند را از این بابت شکرگزاریم.

وی در پایان گفت: مردم خیر و نوع دوست می توانند به منظور کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ به شماره کارت ۸۲۰۷- ۹۹۸۵-۹۹۱۸- ۶۰۳۷ نزد بانک ملی ایران واریز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار