خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج طلاب همدان در محکومیت حادثه تروریستی شاه‌چراغ

همدان- سازمان بسیج طلاب استان همدان در محکومیت حادثه تروریستی شاه چراغ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۲۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در محکومیت حادثه تروریستی شاه چراغ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انما جزاء الذین یحاربون الله ورسوله ویسعون فی الارض فسادا ان یقتلو اویصلبوا اویقطع ایدیهم وارجلهم من خلاف او ینفوا من الارض وذلک لهم خزی فی الدنیا ولهم فی الاخره عذاب عظیم» مائده ۳۳

در این آتش هرآنکس هیزمی ریخت

شریک خون شیراز است امروز

حادثه تروریستی در حرم احمدبن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران بود و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی افزود.

به صحنه آمدن عریان جریان‌ور شکسته تکفیری و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم، بی‌دفاع و متدین عقبه ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر را برای همگان آشکار و عیان ساخت و همه فهمیدند ضربه سخت و انهدام مقر تروریست‌ها در غرب و رزمایش به وقت و شجاعانه سبزپوشان حریم ولایت در شمال غرب دشمن را چنان سردرگم کرده که این چنین ناشیانه وارد معرکه شده است.

این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی زمینه را برای توطئه دشمنان فراهم کردند.

هرچند تجربه نشان داده ملت شریف ایران اسلامی با این گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه از پای نخواهند نشست و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب نشینی نخواهند کرد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و همچنین شهادت پاسدار مدافع وطن شهید علی نظری از شهرستان ملایر، عرض تسلیت محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) داشته و از نهادهای امنیتی و قوه قضاییه به جد خواهان برخورد قاطع با آمران و عاملان این جنایات و آشوبگرانی که زمینه این جنایات را با اغتشاس و ناامنی فراهم می‌کنند، است.

«وسیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون»

انتهای پیام/

ارسال نظرات