خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

بسیج طلاب باید بازوی تبیین نیروی فکری ولایت در جهاد تبیین باشند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بسیج طلاب باید بازوی تبیین نیروی فکری ولایت در جهاد تبیین باشند.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۹۹
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام الیاس نجاری در جلسه توانمندسازی و هم افزایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب استان همدان که با محوریت هفته دفاع مقدس در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان برگزار شد، با تحلیل وضعیت این روزهای عراق نقش بصیرت و بصیرت افزایی را به خصوص در طلاب حوزه لازم برشمرد و اظهار کرد: استعفای آیت الله حائری از مرجعیت و توصیه ایشان به پیروی از آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) نشان از بصیرت ایشان دارد.

وی با بیان لزوم احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب در حوزه‌های علمیه گفت: فرماندهان پایگاه‌های بسیج نسبت به برگزاری نشست‌های بصیرت در حوزه‌های علمیه با استفاده از اساتید مجرب و تقویت روحیه ایثار و شهادت، برگزاری شبی با شهدا و شب‌های خاطره، خدمت‌رسانی طلاب بسیجی به مردم و جامعه، تقویت شبکه اطلاع رسانی فعالیت‌ها و تعامل با رسانه‌ها همه همت و تلاش خود را به کار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: بسیج طلاب باید بازوی تبیین نیروی فکری ولایت در جهاد تبیین باشند.

* طلاب بسیجی باید عمار رهبری باشند

مدیر حوزه علمیه آیت الله دامغانی و فرمانده پایگاه مقاومت اساتید حوزه علمیه همدان نیز در ادامه ضمن بزرگداشت سالروز شهادت عمار یاسر به نقش ایشان در تبیین حقایق اشاره و بیان کرد: بیان عمار از شمشیر مالک مهمتر بود چرا که با شهادت عمار شمشیر دشمن تیزتر شد.

حجت الاسلام یوسفی راستگو گفت: طلاب بسیجی باید عمار رهبری باشند و سایر اقشار را راهبری کنند.

وی افزود: ملاک معیار برای بسیج طلاب شاخص‌ها است نه شخصیت‌ها، بنابراین هرکس به شاخص‌های انقلاب نزدیک شد اگر چه از نظر ملیت و زبان و نژاد با ما یکی نباشد و در لبنان، یمن و... باشد با ما در یک جبهه است.

مدیر حوزه علمیه آیت الله دامغانی و فرمانده پایگاه مقاومت اساتید حوزه علمیه همدان عنوان کرد: هر کس با شاخص‌های انقلاب فاصله داشته باشد اگر چه از بیت امام باشد در مقابل ما است.

بسیج طلاب باید بازوی تبیین نیروی فکری ولایت در جهاد تبیین باشند

بسیج طلاب باید بازوی تبیین نیروی فکری ولایت در جهاد تبیین باشند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار