خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی:

بصیرت ما امروزه باید منجر به جهاد تبیین شود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: بصیرت ما امروزه باید منجر به جهاد تبیین شود یعنی بتوانیم در یک کار جهادی حق و باطل را برای جامعه شفاف‌سازی کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۵۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی حسنی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: امر به معروف و نهي از منکر یکی از واجبات الهی است که اگر فراموش شود عقوبت آن شامل تمام افراد جامعه می‌شود.

وی گفت: امر به معروف در کشورهای مختلف به نام‌های گوناگون وجود دارد و به طرق مختلف انجام می‌شود چراکه همه می‌دانند اگر کسی خطایی مرتکب شود در سرنوشت همه افراد جامعه‌ تاثیر می‌گذارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و شامل قشر یا افراد خاص نمی‌شود.

وی گفت: فردی که امر به معروف انجام می‌دهد باید خودش عامل به آن معروف باشد تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود، همچنین خود فرد باید ظرفیت پذیرش امربه معروف را در خودش ایجاد کند.

حسنی با اشاره به شرایط امر به معروف گفت: یکی از شرایط انجام این واجب الهی نداشتن مفسده است، یعنی نباید ضرر مالی و جانی به دنبال داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بصیرت‌افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: زمانی که حق و باطل با هم آمیخته می‌شوند با داشتن بصیرت می‌توان راه حق را شناسایی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: بصیرت ما امروزه باید منجر به جهاد تبیین شود یعنی بتوانیم در یک کار جهادی حق و باطل را برای جامعه شفاف‌سازی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات