خبرهای داغ:
همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: ما هرچه داریم از شهدا است و این امنیت و پیشرفت کشور را مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۹۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در ستاد اجرایی کنگره شهدای ۸ هزار شهید استان همدان و شهدای شهرستان کبودراهنگ که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ما هرچه داریم از شهدا است و این امنیت و پیشرفت کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: کنگره شهدای شهرستان در روز پنجم آبان که به نام روز شهرستان نام‌گذاری شده انجام می‌گیرد.

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به هتک حرمت یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: شهید حاج حسین همدانی همان مردی بود که پیشرو بسیجیان و سپاهیان در فتنه سال ۸۸ شناخته شد؛ ایشان با درایت و بصیرت خود توانست راه درست را تشخیص دهد و با کمترین هزینه برای نظام و مردم، فتنه ۸۸ را خنثی کند.

* نقش کبودراهنگ در زمان انقلاب و دفاع مقدس باید بازگو شود

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: استان همدان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و ۱۱ سال پیش اولین کنگره این استان به صورت نمونه برگزار شده است و در کنگره دوم با توصیه رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم در اولویت اول است و این خدمات در طی چند سال انجام می‌پذیرد و باید برای حل مشکلات خانواده شهدا و اشتغال فرزندان شهدا تلاش شود.

سردار مهدی فرجی افزود: جایگاه شهرستان کبودراهنگ به خاطر داشتن شهدا و رزمندگان و ایثارگران و مردم ولایت‌مدار و متدین همیشه ویژه است و نقش کبودراهنگ در زمان انقلاب و دفاع مقدس را باید به همه بازگو کنیم .

وی اضافه کرد:۱۶ هزار رزمنده استان ساماندهی شده و ماهانه حقوق و مزایایی دریافت می‌کنند و این طرح ادامه دارد.

ارسال نظرات