پیام تسلیت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه به حمله تروریستی در شیراز

بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان سرخه عمل مقبوحانه و تروریستی شهادت مردم مظلوم و بی دفاع در حرم شاهچراغ را محکوم کرده و به ملت ایران تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۹۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به دنبال وقوع اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) و شهادت و مجروحیت مظلومانه مردان، زنان و کودکان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهری و روستایی در طی پیام هایی ضمن عرض تسلیت این اقدام را محکوم کردند.

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حادثه وحشيانه، تروریستی و غمبار شاه چراغ شیراز که توسط گروه های تروریستی و با حمایت دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد و باعث شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را از صمیم قلب به خانواده معظم این شهدا، رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایران تسلیت عرض مینماییم و از خداوند متعال برای مجروحین این حادثه شفای عاجل خواهانیم.

دشمنان ایران اسلامی و منافقین کوردل باید بدانند همچنان که تاریخ نشان داده است، با اینگونه اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه نمی توانند اراده مردم ما را سست کنند و مردم شجاع و غیور ایران اسلامی، به حرمت خون همین شهدای عزیز در راه دفاع از کشور و نظام و انقلاب با اراده ای محکمتر قدم برداشته و دشمنان را مثل همیشه ناامید کرده و شکست خواهند داد.

همچنین از مسئولین کشور درخواست داریم با عاملین این حادثه تروریستی و حامیان آنان در داخل و خارج از کشور با قاطعیت برخورد کرده تا درس عبرتی برای دیگران شود.

«پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه سلام الله علیها شهرستان سرخه»

 

شهادت پانزده نفر از هموطنان در جوار مرقد شریف حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام نشان داد دشمنان چون همیشه برای مقابله با زندگی و آزادی این ملت، زن و مرد نمی‌شناسند و بدترین شکل‌های خشونت را به کار می‌گیرند‌. جنگ، تحریم و ترور ابزارهای دیرآشنای دشمن در برابر منطق استوار انقلاب‌اسلامی است.

این رفتار وحشیانه نشانه یأس، استیصال و شکست دشمنان در رویارویی با جمهوری‌اسلامی و نظام مقتدر برخاسته از خواست ملت است.

«پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد»

 

گیجید هنوز؟ فصل تردید گذشت

هر قصه که گفتید و شنیدید گذشت

داعش به چراغ سبزتان هار شده

از این همه خون چگونه خواهید گذشت؟

 

ایران عزیز، استوار است و نجیب

تا چند چنین دروغ و دشنام و فریب

بهتان زده‌اند، گاه و گاهی دشنه

یا شاهچراغ! ما غریبیم، غریب

.

هم دشنه به دوستان میهن زده‌اند

هم چشمک تازه‌ای به دشمن زده‌اند

در ریختن این همه خون‌اند شریک

آنان که به هر دروغ دامن زده‌اند

.

سرتاسر عمرتان به تردید گذشت

عمری که به پوشاندن خورشید گذشت

ای جرئت داعش از شما! وایِ شما!

از این همه خون چگونه خواهید گذشت؟

«پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) روستا اروانه»

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

شهادت پانزده نفر از هموطنان در جوار مرقد شریف حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام نشان داد دشمنان چون همیشه برای مقابله با زندگی و آزادی این ملت، زن و مرد نمی‌شناسند و بدترین شکل‌های خشونت را به کار می‌گیرند‌. جنگ، تحریم و ترور ابزارهای دیرآشنای دشمن در برابر منطق استوار انقلاب‌اسلامی است.

این رفتار وحشیانه نشانه یأس، استیصال و شکست دشمنان در رویارویی با جمهوری‌اسلامی و نظام مقتدر برخاسته از خواست ملت است.

در ادامه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی پیچیده اتاق فکر و توطئه سرویس‌های جاسوسی؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف گرفته شد؛ جنایت هولناکی در حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) رقم خورد. این حادثه غمبار هویت و چهره‌ کریه و پلید عاملان و مسببان وقایع اخیر را نمایان ساخت.

دشمن سعی نمود با بهره‌گیری از فضای موجود و ملتهب جامعه، آتش اختلاف را شعله‌ور نموده و وحدت و هم‌گرایی ملت ایران را مخدوش سازد اما بی‌تردید اینگونه اقدامات قادر نیست ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی را از مسیر ولایتمداری، دینداری، پیشرفت، حل مشکلات و مبارزه با ظلم و فساد منحرف و یا متوقف سازد. صعود این ملت صبور و استوار به قله‌های رفیع سربلندی حتمی بوده و هیچ طرح و توطئه‌ای مانع نیل به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

فرماندهی و اعضای شورای پایگاه بسیج قمر بنی هاشم (ع) افتر ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه؛ نفرت و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست اعلام می نماید.

« پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) روستا افتر»

 

«ولا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» ﴿۱۶۹﴾

▪️و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند. ▪️سوره مبارکه آل عمران آیه 169

شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را خدمت امام زمان ارواحنا الفداه؛ مقام عظمای ولایت و همه بسیجیان عزیز تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

بی شک دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با این حرکات وجدان خصمانه خود را نشان داده و باعث هوشیاری و بیداری ملت غیور و شهید پرور ایران گشته اند.

ما بسیجیان پایگاه حضرت آسیه سلام الله علیها انزجار خود را اعلام کرده و از همه مسئولین درخواست اشد مجازات برای عاملان این حادثه را خواستاریم.

«پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س)»

 

عملیات تروریستی حمله به زائران و نمازگزاران در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ثابت کرد دشمنان کشور و ملت از هیچ اقدامی غیرانسانی و وحشیانه‌ای برای آسیب‌رساندن به مردم مظلوم ایران فروگذار نمی‌کنند.

هدف قراردادن نمازگزاران بی‌دفاع و غیرمسلح پیامی جز ضعف، زبونی و بدخواهی حداکثری دشمنان امنیت مردم را مخابره نمی‌کند. پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد ضمن همدردی، شهادت تعدادی از هموطنان را در حرم شاهچراغ تسلیت عرض می نماید.

« پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد»

 

بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود

▪️و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.

 شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را خدمت امام زمان ارواحنا الفداه؛ مقام عظمای ولایت وهمه  مردم شریف ایران و بسیجیان عزیز تسلیت و تعزیت عرض مینماییم.

بی شک دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با این حرکات وجدان خصمانه خود را نشان داده و باعث هوشیاری و بیداری ملت غیور و شهید پرور ایران گشته اند.

ما بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) انزجار خود را از عاملان وآمران این جنایت اعلام کرده و از همه مسئولین درخواست اشد مجازات برای عاملان وآمران این حادثه را خواستاریم.

«پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)»

 

برای یک زندگی معمولی . . .

این عمل وقیحانه بیانگر روی دیگر اغتشاشاتی است که در روزهای اخیر، در بعضی از شهرها صورت گرفت. وقتی در معدود شهرها ؛ خیابان ها نا امن می شود و با حضور عده ای اجیر شده و فریب خورده ، آتش آشوب شعله ور می گردد، دشمنان قسم خورده به خود اجازه می دهند سرسپردگان مزدورشان را مسلح و به جان مردم بیگناه بیندازند و به خیال خام خود آتش بر آتش های خیابانی بیفزایند.

آهای کسانی که با دروغ های کذایی، جوانان را به خیابان کشاندید و باعث و بانی پرپر شدن جوانان، پدران، برادران، خواهران، مادران و کودکان وطنم شدید؛

 از شما نخواهیم گذشت.......

ننگ بر شما باد.....

«حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه»

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ » ( صف: ۸)

بار دیگر دستهای آلوده و پنهان نفاق پرده از چهره زشت و کریه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت و در اقدامی کور و ذلت بار ماهیت پلید خود را با به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران و نمازگزاران حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام نمایان ساخت و قلوب همه ما را جریحه‌دار کرد.

 این ترور تلخ و کوردلانه، نشانه ناامیدی دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی و توسل به حرکات غیرانسانی و متوحش برای ضربه وارد کردن به ایران و اسلام است ولی نمی دانند که به فرموده امام راحل (ره) با این شهادت ها ملت ما بیدارتر می شود.

ضمن تسلیت این حادثه ناگوار و شهادت هموطنان عزیزمان به ساحت مقدس امام زمان، حضرت ولی عصر (عج)، نایب برحقش امام خامنه ای (زید عزه)، خانواده شهدای این حمله تروریستی و ملت شریف ایران، از مسئولین ذی ربط می‌خواهیم با عوامل و تحریک کنندگان اصلی این گونه اقدامات برخورد قاطع داشته و وقت آن رسیده که صبر انقلابی آنان تبدیل به انتقام انقلابی شود و از امنیت و استقلال همه جانبه این مرز و بوم و انقلاب اسلامی دفاعی جانانه داشته باشند.

«پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله سرخه»

 

بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود

و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.

شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را خدمت امام زمان ارواحنا الفداه؛مقام عظمای ولایت وهمه مردم شریف ایران و بسیجیان عزیز تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

بی شک دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با این حرکات وجدان خصمانه خود را نشان داده و باعث هوشیاری و بیداری ملت غیور و شهید پرور ایران گشته اند.
ما بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) انزجار خود را از عاملان وآمران این جنایت اعلام کرده و از همه مسئولین درخواست اشد مجازات برای عاملان و آمران این حادثه را خواستاریم .

پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار