خبرهای داغ:

برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری مداوم حلقات ورزشی و آموزشی با مشارکت گسترده بسیجیان در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۹۹
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

محمدرضا امامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان سرخه در خصوص برنامه های اجرایی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اطهار کرد: در طول سال و طبق دستورالعمل های ابلاغی و مناسبت های مختلف با مشارکت بسیجیان برنامه های متنوعی در سطح پایگاه برگزار می شود.

او افزود: برگزاری حلقه ورزشی شهید حسین صفا با عنوان «هر هفته به نیت یک شهید» و در این هفته به نیت شهید حسن لاسجردی با حضور پرشور بسیجیان از برنامه هایی است که با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در ادامه اضافه کرد: حلقه ی شهید ابراهیم هادی ویژه نوجوانان هر هفته با موضوعات مختلف با حضور محمد عربی سرگروه این حلقه و در این هفته با محوریت آداب اجتماعی و نحوه ارتباط اجتماعی برگزار شد.

امامی خاطرنشان کرد: در این هفته مسئول تعلیم و تربیت حوزه موسی بن جعفر (ع) به صورت سرزده در پایگاه حضور یافته و گفت و گو صمیمی پیرامون حلقات صالحین پایگاه انجام و در جهت کیفی سازی حلقات پیشنهاداتی عنوان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار