بیانیه "شورای اسلامی شهر زنجان" در محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در(ع)

زنجان-شورای اسلامی شهر زنجان در پی حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۳۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بیانیه

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

 

 صحنه های تلخ به خون غلطیدن زائران بی گناه در بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی(ع) اتفاق ناگواری بود که دل هر انسانی را به درد آورد.

این حمله تروریستی جنایتکارانه  درادامه اغتشاشاتی افتاد که عده ای در روزهای گذشته با شانتاژ تبلیغاتی رسانه های معاند ملت و نظام اسلامی به سلب آسایش ، آرامش و امنیت مردم  پرداختند.

اعضای شورای اسلامی شهر زنجان ضمن محکومیت این جنایت دشمنانه و عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ،مقام معظم رهبری ، ملت سرفراز ایران بویژه خانواده های معزز شهدای حوادث اخیر نکات ذیل را به استحضار شهروندان عزیز زنجانی می رساند:

 

۱- شورای اسلامی شهر زنجان ، مطالبه گری و اعتراض را حق طبیعی همه مردم می داند و همیشه و در همه حال ضمن  تلاش برای پاسخگوئی به مطالبات به حق مردم ، از همه مسئولین انتظار دارد ، ضمن تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ، معیشتی و مدیریتی، پاسخگوئی به خواسته های مردم را سرلوحه تلاش های خود  قرار دهند.

 

۲ -  یقینا نا امن کردن فضای کشور در خیابانها، مدارس ، دانشگاه ها و بازارها و سلب آسایش و آرامش شهروندان آرزویی است که رژیم ستمگر آمریکای جنایتکار و اذنابش درمنطقه به گور خواهند برد. و تجزیه طلبان و ایران ستیزان هرگز فرصت نخواهند یافت با تنفس مصنوعی به داعش از بین رفته توسط سردارشهید قاسم سلیمانی ، امنیت ایران عزیز را به بازی بگیرند.

 

۳ - شورای اسلامی شهر زنجان ضمن  تشکر و پاسداشت زحمات پاسداران نظم و امنیت (نیروهای  امنیتی ، انتظامی ، بسیجی) درحفظ جان ، مال و ناموس مردم که اولویت اصلی برای هرگونه فعالیت اجتماعی است.، مجدانه خواستار تامین امنیت شهروندان از سوی  همه نهادهای انتظامی ، امنیتی وقضایی است.

 

۴-در بیش از یکسال گذشته و با آغاز فعالیتهای جهادگرانه،  شاهد ابراز لطف مردم عزیز نسبت به نهضت خدمت رسانی در عرصه مدیریت شهری زنجان بوده ایم . خدای منان را شاکر وسپاس گذاریم که توانسته ایم در این مسیر قدمهائی برداریم و امیدواریم با تمام توان این مسیر جهادی ادامه یافته و همه ابزارها و امکانات قانونی،  صرف بهبود مستمر زیست بوم مردم عزیز شهر زنجان شود و یقین داریم خدمت بی‌منت زمینه ارتقاء و افزایش سطح امید در بین مردم بخصوص جوانان عزیز خواهد گردید .

 

درحسن ختام آنکه،  ضمن میثاق ناگسستنی با شهدای عزیز این حادثه تروریستی و با اقتدا به رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای درمقابل بدخواهان ملت و دشمنان ایران، با انسجام و همدلی و با خدمت رسانی مجدانه بیش از پیش به شهر عزیزمان رضایتمندی شهروندان را سرلوحه خویش قرار خواهیم داد.

 

 

شورای اسلامی شهر زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار