خبرهای داغ:

شهرستان سرخه 39 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان سرخه گفت: شهرستان سرخه 39 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که در مجموع سهمی 20 درصدی از شهدای شهرستان سرخه است.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۸۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با نزدیک شدن به روز 13 آبان و برگزاری یادواره شهدا شهرستان سرخه، اعضای ستاد بیست و چهارمین یادواره شهدای شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دفتر او دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام مهدی اشرف، امام جمعه و رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان سرخه با اشاره به تقدیم 200 شهید از این شهرستان به انقلاب و نظام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: از این تعداد مزار مطهر 120 شهید در شهر سرخه و روستاهای تابعه آن قرار دارد و مقبره بقیه شهدای اهل سرخه در دیگر شهرهای استان و استان های دیگر کشور قرار دارد.

او با اشاره به علت عدم برگزاری یادواره شهدای سرخه در هفته دوم مهرماه گفت: یکی از دلایل عدم برگزاری یادواره شهدا سرخه در تاریخ اعلام شده، تداخل زمانی مراسم اربعین و هفته دفاع مقدس و حضور تعداد زیادی از دست اندرکاران یادواره در مراسم و فعالیت در مواکب اربعین و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ذکر کرد.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان سرخه با اشاره به ترکیب اعضای ستاد یادواره شهدا که متشکل از ارگان ها و نهادهای مختلف و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی است گفت: برپایی رویداد یادواره شهدا در سرخه کاملا مردمی است.

اشرف بیان داشت: ویژه برنامه های متعدد و متنوعی و متفاوتی نسبت به سال های گذشته برای برپایی این یادواره در نظر گرفته شده و سعی کرده ایم که هر سال بخش خاصی از تاریخ دفاع مقدس و حضور رزمندگان شهرستان سرخه در آن دوران را به تصویر کشیده و مورد توجه خود قرار دهیم اعم از پشتیبانی جنگ، حضور بانوان در پشت جبهه، بهداری و فعالیت رزمندگان سرخه در این بخش، حضور در عملیات ها و غیره و امسال بحث حضور دانش آموزان در آن دوران به صورت خاص تری مورد توجه قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار