خبرهای داغ:

آغاز برنامه‌های هفته فرهنگی گرگان/ قدمگاه امام حسن عسکری(ع) گلباران شد

همزمان با فرا رسیدن سوم ربیع الثانی و سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به گرگان، برنامه‌های هفته فرهنگی شهر گرگان ظهر امروز با گلباران قدمگاه امام حسن عسکری(ع) آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۱۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

آغاز برنامه‌های هفته فرهنگی گرگان/ قدمگاه امام حسن عسکری(ع) گلباران شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سید محمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان در مراسم آغاز برنامه‌های هفته فرهنگی گرگان، اظهار داشت: شهر گرگان مفتخر است در سال‌های اخیر سالروز ورود ابوالمهدی(عج) امام حسن عسکری(ع) را که براساس روایات مستند و تایید آیات عظام با میل و رغبت خود به این شهر تشریف آوردند را گرامی بدارد.

وی با اشاره به نامگذاری شهر گرگان به «شهر انتظار» افزود: امیدواریم با ظهور هر چه سریع‌تر امام زمان(عج) پرچم اسلام در دنیا برافراشته شود.

شهردار گرگان همچنین از همراهی و مشارکت تمامی دستگاه های فرهنگی، اداری، انتظامی و امنیتی برای برپایی این مراسم باشکوه تشکر و قدردانی کرد.

هفته فرهنگی گرگان، رویدادی استانی می‌شود

حجت الاسلام سید علی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان هم در این مراسم گفت: حضور نورانی امام حسن عسکری(ع) به شهر گرگان در کشور بی‌نظیر است، زیرا آن امام معصوم با میل خودشان در جمع شیعیان شهر گرگان حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر گرگان سوم ربیع الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به شهر گرگان تا هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت این امام همام را هفته فرهنگی شهر گرگان نامگذاری کرده که امیدواریم با مصوبه جدید استانی این ایام به هفته فرهنگی در استان گلستان مبدل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل دبیرخانه هفته فرهنگی شهر گرگان شاهد برنامه‌ریزی دقیق و اتخاذ تصمیمات ماندگاری همچون ثبت این روز در تقویم ملی کشور با همکاری و همت نمایندگان مجلس باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: با برنامه‌ریزی مسئولان انشاءالله در آینده مسیر قدمگاه امام حسن عسکری(ع) تا امامزاده عبدالله(ع) گرگان را با نصب المان ها و یادمان‌های مختلف به عنوان مسیر حرم تا حرم معرفی خواهیم کرد.

گفتنی است پیاده‌روی مردم و مسئولان و گلباران قدمگاه امام حسن عسکری(ع) از جمله برنامه های روز نخست هفته فرهنگی گرگان بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها