مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه بندرخمیر :

قداست خون شهدای ما همواره سبب بی‌آبرویی معاندان نظام شده است

قداست خون شهدای ما همواره سبب بی‌آبرویی معاندان نظام شده و این بار نیز به طور قطع چنین خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۵۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر خمیر ، حجت‌الاسلام کمالی در دیدار با دانش آموزان در گلزار شهدای این شهرستان با تسلیت شهادت هم وطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: این حادثه تلخ و غم‌بار را خدمت مردم عزیز تسلیت عرض می‌کنیم، قلب همه انسان‌های آزاده با دیدن چنین اقداماتی به درد می‌آید و چهره واقعی دشمنان و بدخواهان ملت ایران آشکار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملت ما از دستگاه‌های قضایی و امنیتی انتظار دارند تا سریعاً عاملان و آمران این اتفاق غم‌آلود به سزای عمل خود برسند، تصریح کرد: این جنایت سبعیت دشمنان جانی این ملت را به تصویر کشید و غمی فراموش‌نشدنی در دل مؤمنان ایجاد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر با بیان اینکه قداست خون شهدای ما همیشه سبب بی‌آبرویی معاندان شده است، گفت: این بار نیز به طور قطع چنین خواهد بود و دشمنان اسلام خوارتر و ذلیل‌تر از گذشته می‌شوند.

حجت‌الاسلام کمالی با گرامیداشت روز پدافند غیرعامل افزود: تبیین مفاهیم مرتبط با پدافند غیرعامل اصلی مهم در راستای افزایش قدرت بازدارندگی و کاهش احتمال آسیب‌پذیری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل باید در راستای تهدیدات جدید دشمنان به جنگ‌های اداراکی اجرا شود تا با تهدیداتی که در حوزه‌های سایبری درصدد ورود به اندیشه‌های فرزندان این مرز و بوم هستند، مقابله شود.

حجت‌الاسلام کمالی یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و روز دانش‌آموز را گرامی داشت و اضافه کرد: ۱۳ آبان یکی از ایام‌الله‌های این انقلاب است و این روز هیچ‌گاه از خاطرات فراموش نخواهد شد.

وی بیان کرد: امروز دشمنان تمام انرژی خود را معطوف به ایجاد تشویش ذهنی در میان دانش‌آموزان و نوجوانان کرده‌اند اما ما همچنان یک خانواده‌ایم و فرزندان ما که گاهی سؤالات و ابهاماتی در ذهنشان ایجاد شده را رها نخواهیم کرد.

حجت الاسلام کمالی  با تاکید بر اینکه بسیار جای خوشبختی است که دانش‌آموزان ما نسبت به مسائل روز پیگیر هستند، تصریح کرد: این امر نشانگر پویا و سرزنده بودن جامعه ما است.

ارسال نظرات