دعوت از مردم یزد برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با دعوت از مردم یزد برای شرکت در راهپیمایی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۵۵
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام و المسلمین متوسل در نشست خبری که به‌مناسبت سالروز ۱۳ آبان برگزار شد اظهار داشت: سفارت‌خانه آمریکا در تهران تبدیل به لانه جاسوسی و مقر فرماندهی برای توطئه‌ها و فتنه‌هایی در راستای براندازی انقلاب اسلامی نوپای ایران شده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ دانشجویان فهیم متوجه پیرو خط امام این لانه جاسوسی را اشغال کردند، گفت: امام خمینی (ره) پس از اینکه این اتفاق رخ داد از آن با عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مناسبت، ۱۳ آبان دو مناسبت بسیار مهم دیگر دارد که هر یک از این دو مناسبت در انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهم و اساسی داشته است.

متوسل خاطرنشان کرد: یکی از این مناسبت‌ها، سالروز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و بازداشت حضرت امام خمینی (ره) توسط رژیم طاغوت و آغاز تبعید آن حضرت و سالروز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و شهادت جمعی از دانشجویان توسط رژیم جنایتکار پهلوی دیگر مناسبت این روز است.

بیشتر بخوانید
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کردستان: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پادزهر توطئه‌های دشمنان است

به‌مناسبت ۱۳ آبان دانش‌آموزان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ارتباط با برنامه‌های ۱۳ آبان در یزد اظهار داشت: تاکنون دو جلسه با تمام مسئولان استان و به‌ریاست استاندار برگزار و طرح‌ها و پیشنهادات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های مرتبط با ۱۳ آبان در یزد تشکیل شده است گفت: کمیته دانشگاهیان با محوریت دانشگاه یزد برنامه‌های بسیار خوبی برای این ایام دارند و تاکنون هم جلسات تبیینی بسیار خوبی در این حوزه برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: کمیته آموزش و پرورش هم با توجه به اینکه بخش بسیار زیادی از برنامه‌های این ایام مرتبط با آنهاست جلسات متعددی با حضور بخش‌های مختلف دانش‌آموزی برگزار کرده و طرح‌ها و ایده‌های مختلفی ارسال کرده است و مصوبات آن ارائه شده است.

متوسل گفت: کمیته روحانیون هم برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این حوزه دارد و تاکنون دو جلسه برنامه‌ریزی و پنج نشست تبیینی و بصیرتی انجام شده تسن و تاکنون بالغ بر ۵۰۰ نفر از روحانیون در این نشست‌ها شرکت داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با ابراز اینکه در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی هم کمیته تبلیغات به‌عهده روابط عمومی استانداری قرار گرفته است، گفت: کمیته فضاسازی این ایام هم به‌عهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد قرار گرفته است و برنامه‌ریزی در حوزه فضاسازی شهر صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات تبیینی و بصیرت‌افزایی ویژه اقشار مختلف جامعه یکی از برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است و علاوه بر نشست‌های برگزارشده، جلسات متعدد دیگری هم در حال برگزاری است.

متوسل گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در ۳۰ نقطه برگزار می‌شود و هماهنگی برای برگزاری آن در پیش یا پس از نماز جمعه به اختیار شهرستان‌ها گذاشته شد. در مرکز استان نیز تجمع مردم در ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در میدان امیرچقماق انجام می‌شود و پیش از نماز عبادی سیاسی جمعه به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار