خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

سلسله نشست‌های شهدا، مسیر شناخت سیره شهدا برای نوجوانان و جوانان است

اسمعیلی عنوان کرد: برگزاری سلسله نشست‌های شهدا با هدف تبیین اهداف انقلاب و دفاع مقدس و معرفی و شناساندن سیره و منش شهدا به نوجوانان و جوانان ضروری است و می‌توان این برنامه را با همکاری شبکه جوانان رضوی استان قزوین اجرایی کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۷۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج دکتر سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دیدار با دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین ضمن استقبال از طرح‌های شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: برگزاری سلسله نشست‌های شهدا با هدف تبیین اهداف انقلاب و دفاع مقدس و معرفی و شناساندن سیره و منش شهیدان به نوجوانان و جوانان ضروری است و می‌توان این برنامه را با همکاری شبکه جوانان رضوی استان قزوین اجرایی کرد.

این مسئول با بیان اینکه یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود، گفت: در برگزاری این برنامه نیز می‌توان از حضور راویان ایثار با هدف تبیین سیره و منش شهدا بهره برد تا با کیفیت برپا شود.

در ادامه میلاد جباری دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین در خصوص توانمندسازی جوانان و نوجوانان با برگزاری دوره‌های تربیتی و آموزشی بیان کرد و گفت: باید با اجرای این دوره‌ها به شبهات نوجوانان و جوانان در موضوع‌های مختلف از جمله چرایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور یک طلبه یا روحانی پاسخ داد تا شبهات این عزیزان برطرف شود.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: در برگزاری یادواره‌های شهدا نیز می‌توان سلسله نشست‌های شهدا را برگزار کرد تا شهیدان را از زوایای مختلف به نوجوانان و جوانان شناساند.

این مسئول افزود: این سلسه نشست‌ها را می‌توان در مکان‌های مختلف از جمله منزل شهدا و یا گلزار شهدای قزوین برگزار کرد که بازخورد خوبی در شناساندن شهدا به نوجوانان و جوانان دارد.

وی گفت: همچنین می‌توان برای معلمان دینی، زندگی و پرورشی به عنوان سرشبکه‌های فعال دوره‌های توانمندسازی تبیین سبک زندگی شهدا را برگزار کرد تا آنها شهیدان را به خوبی در مدارس به دانش‌آموزان معرفی کنند.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین بر توانمندسازی راویان ایثار تاکید کرد و افزود: باید برای این عزیزان دوره‌های ویژه برگزار شود تا به‌راحتی بتوانند سیره و منش شهدا را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنند.

وی گفت: همچنین در مناسبت‌های مختلف طی سال می‌توان در روستاها برنامه‌های فرهنگی مانند روضه‌های روستایی در شان و مقام شهدا و اهل‌بیت(ع) برگزار کرد تا آنها بیشتر با این عزیزان انس پیدا کنند.

در ادامه مسئولان با هدف اجرای برنامه‌های ترویجی با ایده‌های نو و جدید با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها