خبرهای داغ:
دبیر جشنواره ملی راه روشن خبر داد

استقبال بی‌نظیر دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها از جشنواره ملی راه روشن

همدان-دبیر جشنواره ملی راه روشن گفت: از مجموع شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی راه روشن ۴۰۰ نفر دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بودند که در نوع خود بی‌نظیر بود و کوچکترین شرکت کننده کودکی ۷ ساله بود.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۸۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد رمضان پور در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی راه روشن اظهار کرد: این جشنواره با موضوع تربیت در نهج‌البلاغه به میزبانی استان همدان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به تمدید فراخوان جشنواره تا ۱۰ شهریور ماه سال جاری گفت: در مجموع یک هزار و ۲۱ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن با بیان اینکه میانگین سنی افراد شرکت‌کننده در جشنواره ۲۸ سال بود، افزود: این جشنواره فقط به صورت اینترنتی و در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده بود که با استقبال بی‌نظیری روبرو شد.

وی عنوان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در جشنواره به استان‌های همدان، اصفهان، تهران، قم و فارس اختصاص داشت و از مجموع شرکت‌کنندگان نیز ۴۰۰ نفر دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بودند که در نوع خود بی‌نظیر بود و کوچکترین شرکت کننده کودکی ۷ ساله بود.

رمضان‌پور عنوان کرد: نخستین جشنواره ملی راه روشن در پنج بخش و ۱۰ رشته برگزار شد که از هر رشته سه اثر به عنوان برتر انتخاب شد که در این مراسم از ۳۰ نفر از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات