خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ دانش آموزان دخترملک سلیمانی برگزار شد

اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر ملک سلیمان استان کرمان درآستانه روز استکبار ستیزی با به منظور اعلام تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا در تارلار تلاش کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۵۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
اجتماع بزرگ دانش آموزان دخترملک سلیمانی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج،اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر ملک سلیمان استان کرمان درآستانه روز استکبار ستیزی با به منظور اعلام تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا و دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی در تارلار تلاش کرمان برگزار شد . سخنران این مراسم سردار محمدرضا نقدی تا دقایقی دیگر در جمع دختران نوجوان سخنرانی خواهد داشت.
 
 دانش آموزان دخترکرمانی امروز با حضور در تالار تلاش کرمان با ولایت و آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و پرچم جمهوری اسلامی ایران رابه اهتزاز در آوردند تا دشمن بفهمد دختران این سرزمین همیشه بیدارند.
 
شور و شعور این دختران در مراسم ۱۱که در آستانه روز استکبارستیزی برگزاری شد ، غیر قابل وصف است. حضوری که گرمای دستانشان در بالا بردن پرچم ایران دلگرمی نیروهای مدافع امنیت است .

شعارهای دختران با این مضامین که ما همیشه پشت نظام هستیم و با توکل ،توسل و تلاش در راه علم و اسلام قدم برمی داریم با لبیک یازهراسلام ا...علیها چنان درآمیخته بود که دشمن اگر عاقل باشد از آن به خوبی می فهمد که نمی تواند از دختران ایران اسلامی، پلی بسازند برای رسیدن به مقاصد شوم شان .

ارسال نظرات
آخرین اخبار