خبرهای داغ:
منوچهر محمدی:

ذات دانشجویان همسو با آموزه‌های دینی است/دشمن در تفرقه‌اندازی میان اقوام ایران ناکام مانده است

استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: تبلیغات دشمن باعث رفتار احساساتی تعدادی از دانشجویان شده که در این راستا اساتید باید با این دانشجوها گفت‌وگو و ارتباط بهتری داشته باشند چراکه ذات دانشجویان همسو با آموزه‌های دینی است.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۸۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، منوچهر محمدی یکی از اساتید پیشکسوت دانشگاهی در همایش تبیین حوادث اخیر که ظهر امروز در دانشکده شهید محلاتی قم با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: برای اینکه بدانیم چرا حوادث و فتنه‌های اخیر رخ داده است ابتدا باید ببینیم عملکرد ما چطور بوده است که دشمنان با ما خصومت دارند و برای آسیب‌زدن به نظام جمهوری اسلامی خود را به آب‌وآتش می‌زنند.

وی ادامه داد: بنده معتقد هستم کاری که این ملت به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در راستای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد چیزی جز معجزه الهی نبود؛ آن هم در شرایطی که جهان داشت به سمت بی‌دینی و فساد می‌رفت انقلابی در کشوری صورت گرفت که آن کشور تحت سلطه کامل آمریکایی‌ها و غریی‌ها بود.

ذات دانشجویان همسو با آموزه‌های دینی است

استاد پیشکسوت دانشگاه افزود: هدف انقلاب اسلامی این نبود که فقط رژیم پهلوی را سرنگون کند بلکه ایجاد یک انقلاب جهانی بود، در مقابل غرب با استفاده از تمام ظرفیت‌های در اختیارش به حمایت و پشتیبانی رژیم پهلوی آمد و شرقی‌ها وغربی‌ها علیه ملت ایران متحد شده‌ بودند.

محمدی تصریح کرد: در نقطه مقابل دشمن، ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) برابر توطئه‌های شوم ایستادگی کرده و دشمن را به چالش کشیدند اما دشمنان بعد از پیروزی انقلاب هم دست از دشمنی برنداشتند و با کودتاها و آشوب‌های مختلف خواستند این انقلاب را از بین ببرند اما هر دفعه شکست خوردند و دلیل این موضوع چیزی جز عنایات الهی و ایمان مردم نبود.

وی عنوان کرد: دشمن بعد از اینکه دید نمی‌تواند برابر ما از طریق جنگ سخت مقابله کند سراغ نرم‌افزارها رفت و جنگ نرم را علیه ملت ما آغاز کرد و فتنه سال 88 اولین فتنه‌ای بود که بر اساس جنگ نرم و به صورت نرم‌افزاری علیه ما شکل گرفت.

ذات دانشجویان همسو با آموزه‌های دینی است

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست ناتوانی قدرت‌های غربی و آمریکا را ثابت کرده؛ ما توانستیم پایگاه نظامی آمریکا را به خاک و خون بکشیم اما این ابرقدرت جهان نتوانست غلطی بکند و این موضوع همان سخنی‌ست که امام فرموده بود.

محمدی در ادامه گفت: حالا هم دشمن در هر دوره به بهانه‌های مختلف به دنبال این است که اتحاد اقوام را از بین ببرد و بین مردم و نظام فاصله بیندازد اما هربار به در بسته می‌خورد.

وی افزود: ملت شریف ایران بداند تا زمانی که آمریکاو غرب نفس می‌کشد آن‌ها علیه شما توطئه خواهند کرد و به دنبال نابودی کشورتان هستند، بنابراین ما باید در برابر خطرات دشمن تجهیز باشیم و به گفته قرآن کریم آنقدر جنگ کنیم تا فساد و فتنه پاکسازی شود.

ذات دانشجویان همسو با آموزه‌های دینی است

این استاد دانشگاه در پایان گفت: متاسفانه تبلیغات منفی علیه دانشجویان ما باعث شده تعدادی از این قشر احساساتی برخورد کنند که این مشکل رفع می‌شود؛ اساتید باید با این دانشجوها ارتباط بهتری داشته باشند و باهم گفت‌وگو کنند. ذات این دانشجویان به گونه‌ای نیست که واقعا با معیارهای دینی مقابله کنند اما همین احساسات و شرایط باعث اتفاقات اخیر شده است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار