خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد خبر داد

طلب ۸.۵ میلیارد تومانی برق اسدآباد از مشترکین

همدان-مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد از طلب ۸.۵ میلیارد تومانی برق اسدآباد از مشترکین برق این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۱۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نورالدین مرادی عاشور نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد اظهار کرد: این مدیریت با یک هزار و ۷۰۰ دستگاه پست به ۴۰ هزار مشترک ارائه خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام نقاط شهر و روستا‌های شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند، تصریح کرد: شهرستان اسدآباد دارای یک هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد، اعتبار سال قبل این اداره را ۱۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده و اعتبار امسال ما نیز ۳۸ میلیارد تومان است که پیگیر جذب حداکثری آن هستیم.

وی تکمیل روشنایی مسکن مهر را از اقدامات مهم دانست و گفت: درصد تلفات سال ۱۴۰۰، ۶.۹ درصد بود که باعث شد در استان در رده دوم کاهش تلفات باشیم.

مرادی عاشور طلب توزیع برق شهرستان از مشترکین را ۸.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از مجموع این مبلغ، ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مربوط به مشترکین خانگی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه در سطح روستا‌های شهرستان تعریف شده است T ادامه داد: فرسودگی شبکه و ساخت و ساز غیرمجاز دو چالش عمده ما در برق اسدآباد است.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با اشاره به عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری بیان کرد: تابستان امسال کمترین خاموشی‌ها به ثبت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار