خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای طرح آبرسانی به شهر همدان

همدان-استاندارهمدان از اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای طرح آبرسانی به شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۸۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی با اشاره به اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای طرح آبرسانی به شهر همدان اظهار کرد: تصفیه خانه شهر همدان نیز به سرعت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سرعت بالای طرح آبرسانی به همدان گفت: این طرح که باید بین ۲۴ تا ۳۶ ماه اجرا می‌شد، با تلاش جهادی ظرف مدت پنج ماه به ثمر رسید.

استاندارهمدان ادامه داد: تکمیل و یک خط ۱۶ کیلومتری که سه ماه برای انجام آن لازم بود و در آن خط آب شرق و غرب همدان به هم وصل می شد، ظرف یک ماه به پایان رسید.

وی با قدردانی از رئیس جمهور، وزرا و معاونان، قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین آب منطقه ای همدان و آب و فاضلاب همدان که نقش ویژه ای در به ثمر نشستن این ابرطرح داشتند، اظهار داشت: همچنین از همکاری کشاورزان برای حفر ۷۰ چاه آب و تامین آب شرب مورد نیاز شهر همدان بادی قدردانی کرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه شهید رجایی مردی پرتلاش و خدا ترس بود، افزود: منش و رفتار شهید رجایی را باید در کار و فعالیت الگو و اسوه خود قرار دهیم.

وی مساله مردمداری و بهره وری را مورد تاکید دولت دانست و ادامه داد: شعار امسال رهبر معظم انقلاب به نام «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» و همچنین بهره‌وری در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان همدان لحاظ شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع همواره به عنوان یک اصل مورد توجه بوده به خصوص زمانی که دشمنان سعی بر ایجاد نارضایتی دارند تاکید کرد: برای رضایت عمومی در کنار خلاقیت و نوآوری برای رسیدن به اهداف متعالی سازمانی باید تلاش و جدیت داشت.

وی گفت: دشمن تلاش می کند وحدت و انسجام را در بین مردم از بین ببرد و بین اقوام، گویش ها، زبانها و همچنین بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کند.

قاسمی فرزاد عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را قابل تقدیر دانست و افزود: برخی دستگاه‌های استانی در ارزیابی عملکرد تلاش بیشتری داشته‌اند که رتبه‌بندی شده و از آنها قدردانی می‌شود.

وی برنامه یکساله ابلاغی به شهرستان‌ها و رهنمودهای رییس جمهور در سفر به همدان را از دیگر ملاکهای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در سال آینده خواند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری نیز با قدردانی از اقدامات جهادی آبرسانی برای تامین آب شرب همدان گفت: باید از کسانی که بیشترین خدمت را به مردم کرده‌‌اند، تقدیر شود.

آیت الله غیاث الدین طاها محمدی افزود: فرصت برای خدمت به مردم برای مدیران فراهم است و مدیران دستگاه‌ها باید از این فرصت به عنوان موهبت الهی استفاده کنند.

در این آیین از بین ۷۰ دستگاه اجرایی استان همدان از مدیریت شرکت گاز همدان و شرکت توزیع برق تقدیر ویژه شد.

همچنین از کانون پرورش فکری استان همدان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، اداره امور اقتصادی و دارایی، بانک مسکن، اداره صنعت، معدن و تجارت استان، اداره مالیاتی استان، اداره پارک علم و فناوری، کمیته امداد امام (ره)، بنیاد شهید انقلاب اسلامی و جمعیت هلال احمر استان، سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی استان، فرماندار ویژه ملایر و تویسرکان و آب منطقه‌ای استان قدردانی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات