فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

آمریکا عامل اکثر جنایت‌ها در جهان است/ رسالت رسانه تبیین و روشنگری است

سردار شفائی گفت: با توجه به نقش محوری رسانه ها جهاد تصمیم یک وظیفه مهم در کنار جهاد تبیین است که اگر جوانان و نوجوانان گذشته را به درستی بشناسد،تحت تاثیر فتنه های دشمن قرار نخواهند گرفت.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۱۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرداراحمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان
در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه که در کانون شهید عالی زاهدان در آستانه یوم الله۱۳ آبان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، به ویژه شهدای رسانه از فعالیتهای تلاشگران عرصه رسانه تقدیر وتشکر کرد.

وی ۱۳ آبان ۱۳۴۳ را نقطه عطف حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز در ۱۳ آبان ۵۸توسط دانشجویان خط امام(ره )که حضرت امام(ره )از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می کنند باعث تثبیت انقلاب اسلامی و همچنین عامل تسریع و تحقق آن شد.

وی با بیان اینکه در هر سه مقطع زمانی در رویداد های ۱۳ آبان،یک فصل مشترک وجود دارد افزود: در هر سه مقطع تاریخی پیوسته مداخله توطئه آمیز آمریکا را به عینه می بینیم نکته ویژه تری که در این فصل دیده می‌شود وحدت انقلاب اسلامی در همه مقاطع زمانی است.

فرمانده سپاه سلمان عنوان کرد: آمریکا عامل اکثر جنایت‌ها در جهان است چرا که منافع آن در ناامنی است و اگر همه موارد به دقت بررسی و مطالعه شود می‌بینیم که رد پای آمریکا در تمامی جنایت‌ها مشهود است.

وی ادامه داد: سراسر زندگی حاکمه آمریکا جنایت است استفاده از بمب اتمی در جنگ جهانی دوم در هیروشیما و ناکازاکی برای قتل‌عام مردم گواه این مطلب است.

شفائی با اشاره به دخالت آمریکا در اداره سرزمین های دیگر تصریح کرد: آمریکا بعنوان یک استکبار جهانی استقلال کشورها و سرزمین های دیگر را نمی خواهد و این راهبرد آمریکا در طول تاریخ نسبت به همه ی مظلومان جهان است و برای تحقق آن از تمامی طرفیتهایش بهره می گیرد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: در هجمه علیه ایران نیزبا یک اقدام هم با بهره مندی از همه ظرفیتها به جنگ ایران آمدند که به حمدلله علیرغم این همه فتنه این پرچم همچنان برافراشته است .

وی با اشاره به فرمان معظم رهبری(مدظل العالی)مبنی بر جهاد تبیین اذعان داشت: جهاد تبیین یک جهاد قطعی فوری و عینی است که بر همه فرض و واجب است که این جهاد را دنبال کنند اما نقش رسانه در این مورد نقشی ویژه و خاص است و در واقع رسالت رسانه تبیین و روشنگری است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رسانه های دلسوز و مردمی که عرق ملی دارند و معتقدند به استقلال و آسایش مردم یک رسالت جدی است و علیرغم فتنه اخیر دشمن اگر نتوانسته به نتیجه برسد حاصل تلاش دلسوزان انقلاب در جهاد تبیین است .

وی جهاد تصمیم را وظیفه مهم در کنار جهاد تبیین دانست وبا توجه به نقش محوری رسانه ها گفت: که
اگر جوانان و نوجوانان گذشته را به درستی بشناسد،تحت تاثیر فتنه های دشمن قرار نخواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا فضای مجازی مانند ایران آزاد و رها شده نیست ادامه داد: در حوزه مقابله با این جریان وظیفه ذاتی است .

وی با اشاره به اینکه با تلاش های دشمن در فضای مجازی از ایران فضای مجازی و ایران واقعی نام برد و تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر همه دشمنان و معاندین با هدف دو قطبی نمودن جامعه، از اواخر شهریور فرصت را مغتنم شمردند و به صحنه آمدند. که خوشبختانه با تلاش شما و همراهی و بصیرت مردم موفق نشدند.
وی با اشاره به جبهه حق و باطل گفت : شما رسانه های مردمی و دلسوز نظام و انقلاب در جبهه حق قرار داریدو خداوند به این حرکت صادقانه شما باعث فروکش التهابات میشود، برکت می دهد.

وی مردم استان را جزء ولایت مدار ترین مردمان این سرزمین دانست و گفت : مردم این استان علیرغم مشکلات و کم برخوردار بودن امکانات ولایت مدارترین مردم هستند

سردار شفائی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما اصحاب رسانه علاوه براینکه در جهاد تبیین نقش دارید در جهاد تصمیم هم تاثیر گذار هستید.

وی با بیان اینکه باور ما می توانیم، را در جنگ تحمیلی با اتکا به خداوند اثبات کردیم خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما زبان مردم و همه دلسوزان انقلاب اسلامی هستید در این انقلاب شاهد اتفاقات خوبی هستیم که نسبت به آینده امیدوار کننده است .

 فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: یک خبرنگار در بیان موضع نباید بترسد، ترس در دفاع از مردم و انقلاب جایگاهی ندارد و حرکت به موقع خبرنگاران در انتشار اخبار و اطلاعات در مقابل هجمه سنگین دشمن مردم را از سردرگمی در مقابل توطئه های دشمنان دور می کند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار