حلاوت و شیرینی این چنین مرگی، آرزوی یکایک دلدادگان مکتب خمینی(ره) است

به راستی کسانی که وجودشان برای فرهنگ یک ملت تماما خیر و برکت بوده شهادتشان باید بیشتر باعث رشد و اعتلای این فرهنگ شود تا اهداف بالای همه شهیدان زمینه بروز و ظهور پیدا کند .
کد خبر: ۹۴۶۵۸۵۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان طی پیامی شهادت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی را به امت شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

ولاتحسبن الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ ربهم یرزقون

بار دیگر خفاش صفتان کوردل و تروریست های بزدل، در آستانه یوم الله ۱۳ آبان و در هنگامه اقامه نماز مغرب و عشا، دستهای پلیدشان به خون ابرمردی جهادگر از تبار مجاهدان فی سبیل الله آلوده شد و ملت شهید پرور این استان را داغدار کرد.

خبر تلخ شهادت روحانی مجاهد، گرانقدر و ارزشمند، "شهید حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی"، هر چند موجب تاثر و تالم شدید همه دلبستگان به مسیر روشن انقلاب اسلامی شده است، اما بدون شک حلاوت و شیرینی ِ این چنین مرگی، آرزوی یکایک ِ دلدادگان مکتب خمینی(ره) است؛ آنچنان که رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند: «صف استوار آرزومندان جهاد و شهادت صفی بلند و بنیانی مرصوص است».

و به راستی کسانی که وجودشان برای فرهنگ یک ملت تماما خیر و برکت بوده شهادتشان باید بیشتر باعث رشد و اعتلای این فرهنگ شود تا اهداف بالای همه شهیدان زمینه بروز و ظهور پیدا کند .

دشمنان کوردل و جانی این ِ مردم شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان بدانند که مردم شیعه و سنی این استان، هرگز گوهر وجود ِ وحدت، ولایت و اسلام را به جوسازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها و تفرقه افکنی های آنان نخواهند فروخت و تا پای جان از امنیت، استقلال و پرچم این کشور دفاع خواهند کرد و با اتکای به فرهنگ غنی اسلامی و بهره‌مندی از آیات مقدس ِ الهی، گام در مسـیر ظهور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) و تشکیل تمدن نوین اسلامی و نابودی استکبار و صهیونیسم و تروریسم جهانی دارند.

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، شهادت روحانی مجاهد، "حجت الاسلام و المسلمین شیخ سجاد شهرکی" را به محضر امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده این برادر عزیز تبریک و تسلیت گفته و از خداوند قادر متعال توفیق ِ ادامه مسیر ِ همه شهیدان والامقام اسلام ِ عزیز را مسئلت دارم.

خادم الشهدا
محمد ناظری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار