مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

یوم‌الله سیزدهم آبان نماد و سمبل غیرت و از خودگذشتگی

کیخا گفت: ملت ایران پای شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی خواهد ایستاد.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۵۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

آذر کیخا، مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان، روزی بزرگ در تاریخ ملت ایران به عنوان نماد و سمبل غیرت و از خودگذشتگی و یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و تدوام آن نقش اساسی داشت،‌ حوادثی که طی سالیان رقم خوردند.

وی افزود: بدون شک می‌توان گفت این روز تاریخی، رخدادی است که هر اتفاق آن نشانی از پایداری، فداکاری و جهاد ملت ایران علیه طاغوتیان زمان است.

آذر کیخا بیان کرد: استکبار جهانی غافل از این است که توطئه های آنها یکی پس از دیگری با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله امام خامنه‌ای خنثی می‌شود و دستاوردی جز افزایش نفرت و انزجار ملت مسلمان ایران از قدرت‌های استکباری و هم پیمانانش و استحکام روز افزون شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه' نداشته است.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان تصریح کرد: ملت ایران در نفی رویدادهای اخیر یک بار دیگر دست در دست هم با گامهایی استوار آرمان‌های امام و شهدا را فریاد زدند و اعلام کردند که غرب و دست نشانده‌های آن آرزوی تجزیه ایران و تقسیم ملت ایران را به گور خواهند برد.

این مسئول ادامه داد: ملت انقلابی ایران از جمله نسل جوان و دانش آموزان، آن امسال نیز در راهپیمایی‌ روز ۱۳ آبان یک بار دیگر دست در دست هم با گامهایی استوار آرمانهای امام راحل و شهدا را فریاد خواهند زد و اعلام می کنند که تا قدرت‌های خونخوار غرب از سیاست های استکباری و استعماری خود دست نکشد، ملت ایران پای شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی خواهد ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار