راوی دوران دفاع مقدس:

راهیان نور؛ امتداد دهنده ارزش‌ های انقلابی/ اردوهای راهیان نور درس ولایت‌ مداری می دهند

راوی دوران دفاع مقدس گفت: درس بزرگ کاروان های راهیان نور ولایتمداری است و لذا پیام کاروان های راهیان نور باید همین باشد تا دشمنان نا امید شوند
کد خبر: ۹۴۶۵۷۳۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

علی اصغر چارلیک، راوی دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در مناطق عملیای جنوب؛ با بيان اينكه اين مناطق يادآور دلاوری ها و ازجان گذشتگی رزمندگان است، گفت: اردو‌های راهیان نور حرکتی بسیار پسندیده، و برای آشنایی جوانان ما با ارزش‌های دفاع مقدس و امتداد دهنده ارزش‌ های انقلاب اسلامی است.

وی فرهنگ دفاع و شهادت را یکی از ثروت‌ های ارزشمند در اختیار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن می داند تا زمانی که این فرهنگ در میان ملت ایران زنده و پویا است نمی‌ تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند لذا بايد واقعيت جنگ و مظلوميت رزمندگان برای نسل جدید بيان شود.

این روای دوران دفاع مقدس تصریح کرد: کاروان ها را باید به این سمت ببریم که شهداء دنبال احیای امر به معروف بودند و با خود گذشتگی جان خودشان را فدا کردند.

چارلیک با اشاره ه اینکه راهیان نور به ما می‌گوید که راه را گم نکن و از مسیر خارج نشو، تاکید کرد: درس بزرگ کاروان های راهیان نور ولایتمداری است و لذا پیام کاروان های راهیان نور باید همین باشد تا دشمنان نا امید شوند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان افسران جنگ نرم هستند؛ و اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی با رشادت‌های جوانان و انتقال پیام شهداء و آمادگی برای دفاع همه جانبه و گوش به فرمان ولایت بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات