مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

دشمن به دنبال تعطیل کردن مدارس است

همدان-مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن هم اکنون‌ به دنبال تعطیل کردن مدارس است.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۹۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، همزمان با هفته بسيج دانش آموزی نشست صمیمی فرمانده واحدهای بسيج دانش آموزی و مدیران هيئت اندیشه ورز شهرستان‌های استان با محوریت تسریع و بررسی مشکلات دانش‌آموزان با حضور مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم با گرامیداشت هفته بسيج دانش آموزی عنوان کرد: اولويت ما تربیت است و تربیت همراه با تعلیم صحیح است چراکه تعلیم بدون تربیت روند صحیحی نیست و باید سيستم آموزش و پرورش به این سمت‌ سوق یابد .

محمود نقوی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: دشمن تمام راه‌های مبارزه با اسلام را طی کرده است و هم اکنون با برنامه‌ریزی با استفاده از فضای مجازي دانش آموزان را به بیراهه می‌کشاند.

وی ادامه داد: دشمن هم اکنون‌ به دنبال تعطیل کردن مدارس و به دنبال راهکارهایی است که ما را مجبور به تعطیلی مدارس کند چراکه در مدرسه ۳۰ درصد امور تربیتی را پیگیری می‌کنیم و از این امر آگاهی دارد که اگر مدارس تعطيل شود دیگر صورت تربیتی صورت نمی‌گیرد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز بیان کرد: اینکه ما از نگاه شما دانش آموزان، آموزش و پرورش را ببينيم بسیار مهم و ضروری است و با توجه به پرسنل و امکاناتی که در مدارس در اختیار شما قرار می‌گیرد و هزینه می‌شود باید رضایت و نارضایتی شما سنجیده شود .

وی بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان ما آگاه، مومن و متدین هستند و باید دست به دست هم دهیم تا با کمک شما دانش آموزان بسیاری از فعالیت‌های مکمل آموزش و پرورش را با بهترین روش و کمترین هزینه انجام دهیم.

وی با درخواست از فرمانده واحدها و مدیران هيئت اندیشه ورز بسيج دانش آموزی سراسر استان همدان گفت: خوب درس بخوانید و معلمان آینده شوید چرا که آموزش و پرورش نیاز به معلمانی توانمند، معتقد و مذهبی با علم و دانش نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار