مرحله استانی جشنواره ورزشی پایگاه‌های بسیج زنجان برگزار شد+تصاویر

زنجان –مرحله استانی جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات با شرکت بیش از ۸۰ ورزشکار برگزیده شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۸۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان  در آیین افتتاحیه این جشنواره در سخنانی به فراگیر شدن ورزش بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از استعدادهای ورزشی در زمان حاضر از مناطق محروم و دور افتاده سربر می‌آورند و این در راستای برقراری عدالت نسبی است.

 

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل طهماسبی افزود: نظام اسلامی پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف از جمله ورزش داشته است و این مسیر پیشرفت با همه مشکلاتی که نظام سلطه در فضای مجازی و جنگ ترکیبی ایجاد می‌کند، ادامه دارد.

 

 

وی اظهار داشت: یکی از اهداف عمده برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات، کشف استعدادها و هدایت آنان برای ادامه فعالیت و کسب موفقیت ها است.

 

 

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات از سطح پایگاه های مقاومت، ناحیه و شهرستان آغاز شد، گفت: در مرحله استانی برگزیدگان مرحله شهرستانی در چهار رشته تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی با یکدیگر رقابت می کنند و برگزیدگان مرحله استانی جواز حضور در مرحله کشوری را به دست می آورند.

 

 

سرهنگ پاسدار رضا نجفی افزود: مرحله سراسری و کشوری جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات آذرماه امسال همزمان با هفته بسیج در اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار