خبرهای داغ:

حضرت امام (ره) اسلام را احیا کرد

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) ستاد کل نیرو مسلح گفت: حضرت امام (ره) اسلام را احیا کرد و بعد از ائمه تاریخ احیا گری چون اهل بیت سراغ ندارد.
کد خبر: ۹۴۶۶۰۲۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با روز دانش آموز بیست و چهارمین یادواره شهدا شهرستان سرخه در کنار قبور پاک شهیدان در گلزار شهدا با حضور سردار محمد جعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) ستاد کل نیرو مسلح، مداحی حسن شالبافان و بسیاری برنامه های دیگر به همت ستاد یادواره شهدای شهرستان سرخه برگزار شد.

سردار اسدی در جمع مردم غیور و شهیدپرور شهرستان سرخه اظهار کرد: در جهان 124هزار پیغمبر آمدند تا چگونه زندگی کردن را به ما بیاموزند اما اشرف مخلوقات آمده تا به ما یاد دهد چگونه زندگی کنیم. اما جهان غرب به دنبال زنده ماندن است و نه چگونه زندگی کردن.

او افزود: حضرت امام (ره) اسلام را احیا کرد و بعد از ائمه تاریخ احیا گری چون اهل بیت سراغ ندارد. در تخت جمشید تمام مردم حجاری شده با لباس های بلند هستند. تخت جمشید سند نجابت مردم ما از زن و مرد است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) ستاد کل نیرو مسلح خاطرنشان کرد: کسینجر ایران را یک ابر قدرت می داند و این قدرت مربوط به دین، شرف و غیرت خون شهیدان است. امروز قهرمانان جان بر کف خط مقدم را به فرسنگ ها دورتر درخط مدیترانه برده اند.

اسدی با اشاره به اینکه امروز مردم باید شاکر ولی فقیه باشند، عنوان کرد: قرآن می گوید من ولی شما نباشم طاغوت ولی شما خواهد بود و به ظلمات می برد. امام ما را از یوغ جنایتکاران خارج کرد و به ما عزت داد. حضرت امام (ره) فرمودند: ما در جنگ انقلاب خود را در جهان صادر  کردیم امروز هر آزاده ای طرفدار مکتب قاسم سلیمانی است.

او گفت: بضاعت ما در این حد نیست که شهدا را درک کنیم، شهدا زنده آند آیت الله جوادی آملی: شهدا زنده وارد بهشت می شوند و این زنده بودن را ما درک نمی کنیم.

برپایی غرفه های آموزشی و محصولات اقتصاد مقاومتی در فضای بیرونی گلزار شهدا، همخوانی شعر سلام فرمانده توسط گروه سرود دانش آموزان مدرسه پسرانه مقداد، اجرای گروه سرود، دکلمه خوانی کودکان خردسال از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار