معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

هرکس در چهارچوب ولایی حرکت کند یک بسیجی است/بسیجی آرم ندارد اما آرمان دارد

سردار معروفی با بیان اینکه برخی از بسیجیان آرم ندارند، اما آرمان دارند، گفت: ممکن است فردی پرونده‌ی عضویت در بسیج نداشته باشد، اما در چهارچوبه نظام ولایی حرکت کند، این فرد نیز بسیجی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۶۶
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

هرکس در چهارچوب ولایی حرکت کند یک بسیجی است/بسیجی آرم ندارد اما آرمان دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز (دوشنبه) از دفتر خبرگزاری بسیج بازدید کرد.

سردار معروفی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج طی سخنانی اظهار داشت: نباید به بسیج مستضعفین صرفا با یک شاکله نظامی نگاه کرد. چرا که بسیج در حقیقت یک فکر، اندیشه و آرمان است.

وی با بیان اینکه امام عظیم الشان ما که انقلاب را به پیروزی رساندند، بسیج را برای بقای انقلاب تشکیل دادند، ادامه داد: بسیج برای همه گیری نهضت اسلامی توسط امام خمینی (ره) بوجود آمد و بسیاری از اشخاص از آینده اندیشی امام بی اطلاع بودند و امروز مصلحت دور اندیشی ایشان را متوجه شده اند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: بسیج، بسیج انقلاب اسلامی است و پایه‌های آن در عراق، یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و کشور‌های جهان اسلام دیده می‌شود.

سردار معروفی بسیج را یک نظام اعتقادی سیاسی و یک تفکر خواند و با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تفکر از کشور ما عبور کرده است، تصریح کرد: پایه های بسیج در عاشورا ایجاد شد و در سال ۵۸ توسط امام ظهور کرد.

وی بسیج را به معنای یک مجموعه آرمان زیبایی که به فکر سعادت بشری هستند خواند و گفت: بسیجی به کسی می‌گوییم که آرمان اسلام انقلابی را قبول دارد و سیاست زده نیست و بسیجی باید در همه عرصه‌ها به ملتمان خدمت کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین به اهمیت آرمان، حقیقت دینی انقلاب و انسانیت نسبت به مردم در بسیج اشاره کرد و افزود: ممکن است فردی پرونده‌ی عضویت در بسیج نداشته باشد، اما در چهارچوبه نظام ولایی حرکت کند؛ این فرد نیز بسیجی محسوب می‌شود. جمعیتی که در نهضت جهانی اربعین شرکت کردند ۲۳ میلیون بودند و همه‌ی این افراد بسیجی محسوب می‌شوند.

سردار معروفی با بیان اینکه برخی از بیسجیان آرم ندارند، اما آرمان دارند، یادآورشد: مردمی که ۱۳ آبان از تمامیت خودشان، آرمان، ناموس و تمامیت ارضی شان دفاع کردند و دست رد به سینه هرکسی زدند که دنبال بی بند و باری است، بسیجی هستند.

وی اضافه کرد: دشمن دعوایش برسر فکر و اندیشه ما است و سعی دارد با حرکت‌های ریشه‌ای امنیت روانی جامعه را با تطمیع و تهدید به هم بزند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در ادبیات، تئوری و عملیات خود یک بسیجی به تمام معنا بود، ادامه داد: میدان بسیج و میدان عاشورا دالان‌های تفکر شهید سلیمانی هستند که در مقیاس جهان اسلام در مقابل اشرار شهید سلیمانی با بسیجی‌ها مقاومت کردند.

سردار معروفی مطرح کرد: ما در بسیج مستضعفین به دنبال اعتلای سازمان بسیج نیستیم بلکه به دنبال اعتلای تفکر بسیج هستیم چرا که بسیج می‌تواند کشور را برای خدمات دهی بر انگیخته کند.

وی در پایان افزود: این بسیج است که بن بست را می‌شکند و همه‌ی وجود بسیج در مواقع کرونا و حوادث مشغول خدمت گذاری است.

ارسال نظرات