مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی گفت : متأسفانه بازار ایران پاسخ مثبتی به استفاده و اجرای شیوههای نوین بازاریابی در دنیا نداده است.
حمید بروغنی با بیان این که صاحبان صنایع همچنان از روش های سنتی به دنبال اهداف خود در بازار هستند افزود : جای شیوههای نوین بازاریابی دنیا در شرکتهای ایرانی خالی است و با وجود ابزارهای روز بازاریابی اهداف خود را به روش سنتی دنبال می کنند.
به گفته مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی ضعف در تحقیقات بازار یکی دیگر از دلایل شکست بنگاههای اقتصادی است که صاحبان صنایع کوچک باید در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کنند تا بتوانند شاهد بهبود کیفیت محصول، رضایت مشتری و کاهش هزینه ها باشند. این در حالی است که تحقیقات بازار در این شرکت ها متمرکز بر فاکتورهایی است که در بقای آنها تاثیر میگذارد.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آخرین اخبار