"توسعه و تقویت نظام اقتصادی" دو شرط مهم برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران‌

استاندار اردبیل از "توسعه و تقویت نظام اقتصادی" به عنوان دو شرط مهم برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران در اردبیل نام برد.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۲۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی اردبیل اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی و معیشتی مهم‌ترین مسئله برای جلب اعتماد مردم و کسب رضایتمندی آن‌هاست که به همین منظور باید با رفع عقب‌ماندگی‌های گذشته در حوزه‌های مختلف به ویژه بحث اشتغال و کارآفرینی با روحیه بسیجی ورود پیدا کرده و تقویت نظام اقتصادی را رقم بزنیم.

وی افزود: در بحث اشتغال و توانمندی باید نسبت به اعتمادسازی بین مردم و جلب رضایت آن‌ها اقدامات لازم انجام یابد تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌های گذشته را در حوزه‌های مختلف علی‌الخصوص اشتغال و کارآفرینی با روحیه بسیجی برطرف کرده و نسبت به تقویت نظام اقتصادی برنامه‌های لازم را پیاده‌سازی کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اهمیت به توسعه و تقویت نظام اقتصادی یکی از موارد حائز اهمیت برای پرداخت تسهیلات کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است که در ابعاد اشتغال خانگی و اشتغال صنعتی و واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک مد نظر بوده و باید در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

عاملی اظهار کرد: داشتن سرانه درآمدی پایین و وضعیت معیشتی نامناسب با هدف گره‌گشایی مشکلات نیازمند انجام برنامه‌ریزی‌های منسجم و با رصد دقیق و منظم است که در این زمینه درصدد هستیم بتوانیم موانع و مشکلات را از سر راه برداشته و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی با هدف درآمدزایی مناسب خانوارها فعالیت‌های لازم را برای انجام اقدامات لازم نوجوانان و جوانان فراهم می‌کند که در این زمینه توسعه بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و امری لازم و ضروری است تا بتوانیم با اتخاذ تصمیمات اساسی در این زمینه گام برداریم.

عاملی افزود: به دنبال افزایش درآمد ماهانه هستیم تا بتوانیم حرکت‌های موثری را در راستای بهبود و اصلاح فرآیندها و جلب اعتماد انجام دهیم که به همین منظور به صورت مشخص در چند بعد اقتصادی تلاش براین است تا از آسیب‌ها و نارسایی‌های گذشته جلوگیری شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

ارسال نظرات