خبرهای داغ:

پنج بسته لوازم التحریر به مجتمع آموزشی شهدا روستا افتر در سرخه اهدا شد

به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر بسته های آموزشی و رنگ روغنی جهت زیباسازی مجتمع آموزشی افتر به این مرکز اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۶۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه دستگیری از خانواده های نیازمند به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه انجام شد.

حمید حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این طرح در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند است، اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان به علت کمبود امکانات آموزشی نمی‌توانند ادامه تحصیل بدهند بسیجیان با یاری خیرین به این دانش آموزان کمک می‌کنند.

او افزود: در این راستا جهت نوسازی مدرسه 6 کیلو رنگ روغنی تهیه و به مجتمع آموزشی شهدای افتر جهت زیبا سازی فضای ورزشی آموزشگاه اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در ادامه اضافه کرد: همچنین در جهت فراهم کردن امکانات آموزشی برای دانش آموزان پنج عدد کیف و بسته های لوازم التحریر تهیه و به مجتمع آموزشی شهدای افتر جهت ایجاد شرایط تحصیل برای دانش آموزان بی بضاعت اهدا شد.

لازم به ذکر است نشست فرمانده این پایگاه مقاومت با رئیس و کارشناسان جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه با هدف پیگیری شرکت و حضور بسیجیان در دوره های آموزشی هلال احمر وعضویت در گروه امدادگران شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار