خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) خبر داد:

تجلیل از فعالیت های فرهنگی گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام)توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14امام حسین(علیه السلام)

به منظور ارج نهادن به زحمات رزمندگان وبسیجیان گردان۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) جلسه تجلیل از فعالیتهای فرهنگی گردان با حضورحاج آقا رئیسیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14امام حسین(علیه السلام) و هیئت همراه با حضور کلیه رزمندگان این گردان در محل ساختمان گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۸۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به منظور ارج نهادن به زحمات رزمندگان وبسیجیان گردان۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) جلسه تجلیل از فعالیتهای فرهنگی گردان با حضورحاج آقا رئیسیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14امام حسین(علیه السلام) و هیئت همراه با حضور کلیه رزمندگان این گردان در محل ساختمان گردان برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام رئیسیان به منظور بازدید از فعالیت های گردان123امام حسین(علیه السلام) تیران و کرون در بین رزمندگان این گردان حضور یافت، در ابتدا به تجزیه وتحلیل مسائل روز پرداخته شد و در ادامه از زحمات رزمندگان این گردان تجلیل به عمل آمد.

فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین علیه السلام در ابتدای این بازدید ضمن خیر مقدم گزارشی به صورت مصور از فعالیت های این گردان ارائه نمود، وی به ساخت چند باب منزل مسکونی توسط جهادگران این گردان اشاره نمود و در ادامه به برگزاری مراسمات در مناسبت های مختلف اشاره نمود.

این فرمانده تشکیل هیئات رزمندگان گردان را از افتخارات گردان نام برد ومهمترین اقدام هیئت را برپایی حسینیه سیار  دانست وافزود: این حسینیه با اعضای آن اقدام به برگزاری مراسمات مختلف در اقصی نقاط شهرستان تیران وکرون وبه خصوص روستا ها ومناطق کم برخوردار نموده اند که مورد استقبال خوب و زیاد مردم قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار