فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام:

مردم دهلران همچنان بر تارک تاریخ می درخشند

سردار جمال شاکرمی در مراسم سالروز آزادسازی دهلران و موسیان بیان کرد: مردم دهلران همچنان بر تارک تاریخ می درخشند و گواه این واقعیت حضور آنها در دفاع مقدس و صحنه های دفاع از انقلاب و ارزشهاست.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۷۱
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم سالروز آزادسازی دهلران موسیان در عملیات محرم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: از حضور در جمع مردم با شرف و با غیرت و ولایت مدار دهلران در این مراسم خوشحالم و از همه بانیان و جمع عزیزقدردانی می کنم. 

سردار جمال شاکرمی بیان کرد: مردم دهلران همچنان بر تارک تاریخ می درخشند و گواه این واقعیت حضور آنها در دفاع مقدس و صحنه های دفاع از انقلاب و ارزشهاست، مردمان این دیار روزهای سختی را پشت سر گذاشته و دفاع مقدس را با نقش تاثیر گذار خود سپری کردند و در مرکز میدان بودند چون هم با دشمن جنگیدند و هم سختی مهاجرت را تحمل کردند. 

  وی با اشاره به سوابق دهلران در دفاع مقدس گفت: مردم این شهرستان زیر گلوله دشمن بودند و شهادت طلبی و ایثار مردمان این دیار مثال زدنی است و این یادواره ها تنها نمایش گوشه ای از آن رشادت ها برای نسل امروز است. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان گفتمان ما را نمی شناسند و تاثیرپذیری ما را از ولایت و دین نمی دانند، گفت: آنها دنبال برهم زدن اوضاع هستند و ما با همین رویکردها بادشمن در حال جنگیم و آنها را شکست داده ایم.  

سردار شاکرمی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس در این روزها همه چیز خود را به میدان آوردند اما با وجود ولایت مداری، دین داری و اعتقادات مردم نتوانستند کاری کنند و شکست خوردند. 

  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از همه اقشار مختلف مردم شرکت کننده در این مراسم و از بذل توجه فرماندار بسیجی که دغدغه مسایل فرهنگی دارند و از فرمانده سپاه دهلران، همکاران و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان و مردم مرزدار دهلران قدر دانی کرد.

ارسال نظرات