خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه کاره آموزشی نیازمند اعتبار و حمایت دستگاه‌های خدمات رسان

همدان-فرماندار نهاوند گفت: پروژه‌های نیمه کاره آموزشی که روی زمین مانده‌اند، نیازمند اعتبارات و البته حمایت دستگاه‌های خدمات رسان هستند تا ‌به بهره‌برداری برسند‌.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۸۱
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ضمن تقدیر از دانش آموزان و معلمان که در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند، اظهار کرد: ۱۳ آبان یکی از روزهای سرنوشت ساز مردم ایران است و دشمن به خیال خام خود قصد داشت که این مراسم را به هم بریزد اما خدا را شاکریم که این اتفاق شکل نگرفت و به بهترین نحو ممکن با محوریت امام جمعه نهاوند برگزار شد.

در خصوص پروژه‌های آموزش و پرورش بیان کرد: برخی از پروژه‌های نیمه کاره آموزش و پرورش قرار بود مهر ماه وارد چرخه آموزشی شوند اما متاسفانه به علت عدم اعتبارات این کار انجام نشد.

وی افزود: پروژه‌های نیمه کاره آموزشی که روی زمین مانده‌اند و خیلی از وسایل آنها به سرقت رفته است، امید است که در اولین فرصت به اتمام برسند،که برای این کار نیازمند اعتبارات و البته حمایت دستگاه‌های خدمات رسان هستند تا ‌به بهره‌برداری برسند‌.

وی تصریح کرد: اداره نوسازی مدارسی را که نیاز به نوسازی دارند ورود پیدا کرده و آنها را به چرخه آموزشی برگرداند.

فرماندار نهاوند درخصوص ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: این ساختمان چندین سال است که نیمه کاره به حال خود رها شده و محلی برای معتادین شده و در برخی قسمت‌های آن شاهد تخریب و یا سرقت گوشه ای از اموال آن هستیم که باید هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد .

وی با اشاره به کسب رتبه‌های آموزش و پرورش گفت: این نشانه پویایی آموزش و پرورش شهرستان ما است که در اکثر زمینه‌ها رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات