معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم النبیاء گفت: در راس دشمنان ما آمریکای جنایتکار قرار دارد، این آمریکایی که در ۴۳ سال با او مبارزه می کنیم مظهر شیطان و جنایت است.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۴۰
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم النبیاء در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل گفت: مردان بزرگ در دوران دفاع مقدس و در عملیات میمک حماسه های بزرگ را خلق کردند.     وی اظهار کرد: شهیدان امروز زنده و در بین ما هستند، شهدا به بهترین وجه دعوت خدا و ولی خدا را اجابت کرده و پیام ولی فقیه خوب درک کرده و در عمق وجودشان پیام را لبیک گفتند و به همین دلیل زنده هستند.    

سردار شادمانی افزود: شهیدان چون دعوت حق را لیک گفته اند به آنها مدال قهرمانی می دهند، مدالی که در عالم بی نظیر و ممتاز است و در صف انبیاء آن ها را قرار می دهد.   

  وی ادامه داد: راه شهیدان که با آن عمل کردند راهی است که عمقی به طول تاریخ دارد که یک طرف آن انبیاء الهی و یک طرف آن شرک و کفر است.    

سردار شادمانی بیان کرد: در راس دشمنان ما آمریکای جنایتکار قرار دارد. این آمریکایی که در ۴۳ سال با او مبارزه می کنیم مظهر شیطان و جنایت است کا نطفه آن در جنگ، آدم‌کشی و جنایت ها بنا نهاده شده است و بعد از آن در مناطق مختلف دنیا جنگ راه انداخته و هزاران نفر را کشتند. 

وی تصریح کرد: روزگاری همین دولت آدم کش و فاسد آمریکایی شده بود ارباب ما که حتی از ملت ما حق توحش می گرفتند، به همین دلیل تاب و تحمل نکبت بار شیطان را نمی پذیرد.    

سردار شادمانی بیان داشت: امروز اگر شهید داده اید و زندگی بر شما سخت است، اما شما در طول تاریخ بهترین و باعزت ترین مردمان طول تاریخ بودید که سایه شوم دشمنان را از سر مملکت کم کردید.    

وی در پایان گفت: ملت ایران قوی ترین ارتش دنیا را شکست داد و آن‌ روز این مملکت دل به راه انبیاء بسته بود که دست به انقلابی زد که هیمنه استکبار را برهم زده و همچنان همین راه انقلاب را طی خواهیم کرد تا زمینه ظهور مولایمان طی شود.

ارسال نظرات