فرمانده نیروی زمینی سپاه:

علم شهدا هیچ گاه بر زمین نمی ماند

فرمانده نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی از خانواده شهید روحانی سجاد شهرکی از شهدا امنیت اخیر زاهدان دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۵۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان سیستان و بلوچستان سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در دیدار باخانواده روحانی شهید سجاد شهرکی ضمن اشاره به مقام والای شهیدان ،شهادت این روحانی بزرگوار را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه فعالیتهای حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی باب آشنایی با وی بوده است، تصریح کرد: این شهید طلبه از زمره مجاهدانی بود که در مکان مقدس مسجد مشغول به امورات تبلیغی، فرهنگی و فعالیت های جهادی با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن می داند چه افرادی را ترور کند و برای چه افرادی برنامه ریزی کند اذعان داشت : نحوه شهادت این روحانی شهید یادآور گروه فرقان و شهادت شهید مفتح است، دشمنان و معاندین و بدخواهان این انقلاب و این مردم افراد موثر و تاثیرگذار در جامعه را به شهادت می رساندند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید به فعالیتهای شهید شهرکی وی راروحانی فعال در عرصه فرهنگی دانست که در مساجد برنامه های فرهنگی بسیاری را اجرا کرده است.

سرادار محمد پاکپور با این تعبیر که علم شهداء هیچ گاه بر زمین نمی ماند تصریح کرد : دشمن به زعم خود فکر می کند که با شهادت این شهید فعالیتهای تاثیرگذار فلج و معدوم می ماند ،اما غافل از اینکه درست است که هیچ کس نمی تواند جای این شهید را بگیرد اما علم این شهید هیچ گاه بر زمین نمی ماند و فرزندانی دیگر، از این خاک و بوم و تعلیم یافته درمکتب این شهید راه او را ادامه خواهند داد.

وی ضمن محکوم کردن این جنایت ددمنشانه که توسط ایادی استکبار با هدف ضربه زدن به وحدت و امنیت جامعه صورت گرفت، گفت: امیدواریم ادامه دهنده و رهرو راه شهدا باشیم و خداوند به ما توفیق دهد که خدمت رسان ،خوبی برای خانواده شهدا باشیم.

ارسال نظرات