معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد:
سرهنگ پاسدار گودرزی مقدم گفت:این رزمایش بزرگ از ۲۸ آبان ماه تا ۸ آذر ۱۴۰۱ در راستای خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب در عرصه های مختلف برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۱۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار محمد گودرزی مقدم معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله در جمع خبرنگاران گفت: با گذشت بیش از دو دهه از آغاز فعالیت های جهادی در کشور، به لطف خداوند متعال و با رهنمود های هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی)، اکنون نفحات روح بخش تفکر انقلابی در سراسر کشور گسترده شده، به نحوی که امروز بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی در سراسر استان مرکزی مشغول به ارائه خدمات گوناگون عمومی و تخصصی به ولی نعمتان انقلاب هستند.

سرهنگ گودرزی مقدم افزود: این امر یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام را فراهم نموده و همچنین بارقه های امید را در دل مردم عزیز کشور روشن نموده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اقبال طیف های مختلف مردم به مشارکت در خدمت رسانی به محرومین در قالب حرکت های جهادی، با سرعت فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک جریان عمومی و خودجوش است و همین موضوع می‌تواند، موتور پیشران کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی نظیر اسلامی- انقلابی، در اداره امور کشور به جهانیان ارائه گردد.

وی اظهار کرد: این رزمایش بزرگ از ۲۸ آبان ماه تا ۸ آذر ۱۴۰۱ در راستای خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب در عرصه های عمرانی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپزشکی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، نهضت کمک مومنانه و... برگزار می شود

سرهنگ گودرزی مقدم گروه‌های جهادی را نرم‌افزار خاص و ویژه انقلاب اسلامی دانست و گفت: قطعاً یکی از مهمترین آثار مثبت و ارزنده گروه‌های جهادی خودسازی و کادر سازی برای جبهه انقلاب در عرصه میدان و عمل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات