خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان خبر داد

برگزاری دوره عملی آمادگی دفاعی ویژه دانش‌آموزان دختر

همدان-فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان از برگزاری دوره عملی آمادگی دفاعی ویژه دانش‌آموزان دختر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۲۰
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

اعظم اجاق‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: مرحله اول دوره عملی آمادگی دفاعی ویژه دانش‌آموزان دختر پایه نهم و پایه دهم نظری و دوازدهم کارودانش و فنی و حرفه‌ای در اواخر آبان‌ماه و آذرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اهتمام به تربیت نیز، در کنار توجه به تعلیم بسیار ضروری است، تربیت و پرورش صحیح قوای جسمی و روحی، عامل شکوفایی استعدادهای ذاتی بشر برای رسیدن به رشد و کمال حقیقی است، عنوان کرد: هدف از اجرای آموزش آمادگی دفاعی دانش آموزان ایجاد علاقه و آمادگی دفاعی و حفظ و تداوم آن در زمینه دفاع نظامی، غیرنظامی و مقاومت محلی بوده بستری مناسب برای جذب دانش آموزان به منظور تحقق ارتش بیست میلیونی است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان با بیان اینکه اجرای بخش عملی درس آمادگی دفاعی توسط سپاه نیروی مقاومت بسیج در یک روز برگزار می‌شود، گفت: مرحله اول دوره عملی آمادگی دفاعی دختران در سطح مدارس توسط مربیان نیروی مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره عملی آمادگی دفاعی پایه نهم با موضوع آشنایی با انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان متوسطه دوم با موضوعات پدافند‌غیرعامل و خودامدادی و دگرامدادی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات