فرمانده نیروی زمینی ارتش :

با در صحنه بودن و پیروی از ولایت، رهرو راه شهدا باشیم

حماسه خروش بانوان گنابادی با حضور خانواده شهید علی وردی امروز با حضور خیل عظیمی از بانوان در محل باغ ملی گناباد با سخنرانی امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۹۷
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اجتماع بانوان دیار علامه بهلول گنابادی اظهار داشت: با هم بودن و اتحاد داشتن جای برای ماندن دشمن نخواهد گذاشت، دشمنان ما باید واقعیت ها را ببینین و این مردم ولایتمدار هستند و با تمام توان آماده حضور در صحنه می باشند.

 

وی افزود: برابر آموزه های قرآنی رسول خدا نماد عینی صراط مستقیم بوده و ائمه هم به این شکل و امروز در غیاب ائمه ولایت فقیه نماد عینی طراط مستقیم امت است و امروز متراتب بر شخصیت امام خامنه ای، امروز معنای صراط مستقیم ثابت قدم پشت سر رهبری بودن است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: دشمنان انقلاب از روزی که انقلاب ما نهالی نو رس بود حجمه ها و دشمنی ها خود را ساماندهی و اجرا کردند ولی هیچ کاری نتوانستند بکند.رهبری می فرماید زمانی که نهالی نورس بودیم کاری نتوانستید بکند حالا که درختی تنور شده هیچ غلطی دشمن نخواهد توانست بکند.

 

حیدری افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار دفاعی، امنیتی و سیاسی ایستاده و دشمنان این را بر نمی تابند و برعلیه ما توطئه می کنند و افرادی که امروز بازیچه شده اند بدانند ایران عرصه جولان آنها نیست و نخواهیم گذاشت خون شهدای مقدس ما پایمال و کوچه و خیابان هایی که به نام شهدا است دشمن قدم بگذارد.

 

وی ادامه داد: اگر امروز یک مقداری آنطوری که جامعه انقلابی مطالبه می کند با این ها برخورد نمی شود اراده فرمانده کل قوا است ولی روزی که فرمان برخورد صادر کنند قطعا جایی در این کشور نخواهند داشت.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: جامعه ما شهید پرور و انقلاب با شهدا رشد کرده ،غزت و اقتدار ما، بصیرت و معنویت ما امروز رهین رهبری مقام معظم رهبری است و شهدا یاد دادن مبادا رهبری را تنها بگذاریم این اقتدار با خون شهدا ادامه پیدا خواهد کرد و لازمه آن در صحنه بودن است و اطاعات از فرمامین رهبری است.

حیدری در پایان تاکید کرد: اگر می خواهیم به شهدا اقتدا کنیم راهی جز اطلاعات از رهبری وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها