مطالبه جدی دادستان بردسکن از استاندار خراسان رضوی

دادستان بردسکن بازدید محور بردسکن به سبزوار را از استاندار خراسان رضوی مطالبه کرد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۹۹
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، دادستان بردسکن به عنوان مدعی العموم از استاندار خراسان رضوی مطالبه نمود شخصا از محور بردسکن – سبزوار بازدید و از نزدیک‌ وضعیت اسف بار جاده را مشاهده نمایند.

 

عباس درودی نیا با اشاره به وقوع چند فقره تصادف منتهی به فوت در این محور و در راستای مطالبات عمومی اظهار داشت: تا کی در این جاده باید شاهد مرگ هموطنان خود باشیم و چه کسانی پاسخگوی این حوادث ناگوار هستند.

 

وی افزود: از آنجاییکه استاندار محترم را فردی انقلابی ، دغدغه مند و دلسوز مردم می دانم از ایشان می خواهم با توجه به حجم تردد جاده ای خود شخصا و بوسیله خودروهای معمول جامعه از محور بردسکن- سبزوار تردد نمایند و ضمن بازدید میدانی دستورات عاجل و فوری را جهت اصلاح وضعیت جاده به مراجع مسئول و تحت امر خویش صادر نمایند.

 

درودی نیا ادامه داد: باتوجه به تلاش ها و خدمات ارزنده ای که تاکنون توسط دولت محترم صورت پذیرفته ، رهانمودن و استمرار وضعیت فعلی جاده بردسکن – سبزوار نه زیبنده مدیریت جهادی دولت و مسئولین است و نه در شان مردم فهیم و قدرشناس کشور همیشه سربلند ایران .

 

دادستان بردسکن در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: یقینا ما و مردم عزیز شهرستان موضوع را پیگیری خواهیم کرد و منتظر اعلام نتیجه و تصمیمات فوری استاندار محترم در این حوزه خواهیم بود.

 

عباس درودی نیاخطاب به فرمانده پلیس راه بیان داشت: لازم است فرمانده محترم پلیس راه نیز با اتخاذ تدابیر لازم و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس جاده ای نسبت به ارائه تذکر و اعمال قانون نسبت به متخلفین اقدام کنند.

 

وی تاکیدکرد: در مواردی که رانندگان علیرغم رعایت مقررات قانونی در نتیجه وضعیت جاده دچار حادثه می شوند سهم تقصیر مدیران و دستگاه های مسئول در تصادفات مورد محاسبه کارشناسان تصادفات قرار گیرد و در نظریات کارشناسی و کروکی های ترسیمی لحاظ شود.

 

دادستان بردسکن همچنین از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی خواستند موضوع را تا حصول نتیجه از طریق استاندار محترم مورد پیگیری قرار دهند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار