تهیه و اهداء ۸ عدد بخاری گازی برای خانواده های نیازمند توسط حوزه ام البنین (س)

در راستای کمک مومنانه و به همت حوزه مقاومت خواهران ام البنین(س)ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)تهیه ۸ عدد بخاری گازی برای خانواده های نیازمند توزیع و اهداء گردید.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۱۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:خانم امیری فرمانده این حوزه گفت: طرح اهدای لوازم گرمایشی برای کمک به نیازمندان در راستا همدلی و مواسات با نیازمندان، طرح اهدای لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان توسط پایگاه های  حوزه اجرا می‌شود.
وی افزود:این طرح برای ترویج فرهنگ بخشندگی، ترویج روحیه‌ی جهادی، ترویج حس نوع‌دوستی، ایجاد روحیه‌ی نشاط در بین نیازمندان و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار نیازمند جامعه در این شهرستان با همکاری ومساعدت پایگاه ها ، خصوصا در حال اجرا است واز همه بسیجیان نوع دوست خواهشمندیم که کمک‌های نقدی وغیر نقدی خود را تحویل رده‌های مقاومت این شهرستان قرار داده تا به دست نیازمندان واقعی تحویل گردد.
وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند لوازم‌خانگی مانند فرش، کولر، پنکه، یخچال، اجاق‌گاز، بخاری گازی و لباسشویی و... را برای اهدا به نیازمندان در اختیار این حوزه ورده‌های بسیج خواهران در شهرستان قرار دهند، گفت: بعد از جمع‌آوری لوازم‌خانگی اهدایی خیرین، لوازم‌خانگی اهدایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
خانم امیری در پایان با بیان اینکه این طرح ادامه خواهد داشت، افزود: ان شاء الله شاهد همکاری و همیاری خیرین محترم، مردم عزیز و دیگر نهاد‌های مرتبط در این قضیه باشیم تا بتوانیم مهم‌ترین معضل یعنی و بدون دغدغه‌ای را برای مردم عزیز داشته باشیم.
فرمانده حوزه ام البنین (سلام الله علیها) از دیگر برنامه‌های این حوزه را:کمک خواهران بسیجی در اجرای موفیقیت آمیز طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان عنوان نمود وافزود:اجرای این طرح کمک بسیار بزرگی انجام شود.
وی با اشاره به این که فصل سرما نزدیک است و بعضی از خانواده ها مشکل مالی دارن وسایل گرمایشی ندارن و۸ عدد بخاری گازی خریدار و اهداء گردید.

ارسال نظرات