خبرهای داغ:

بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی ایران با همت سپاه در خراسان شمالی اجرایی می‌شود

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران، گفت: بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی جهادی کشور در خراسان شمالی و با تلاش و حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۳۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸

 

سردار سید حسین مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی جهادی کشور در استان خراسان شمالی و با تلاش و حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اجرا است.

 

وی افزود: در این پروژه 170 کلیومتر خط انتقال آب به اضافه عملیات احداث واحدهای آبرسانی در منطقه محروم حصارچه راز و جرگلان اجرا خواهد شد.

 

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران، گفت: در این پروژه چندین مخزن نگهداری آب با گنجایش 2000 متر مکعب و هم‌چنین ده‌ها واحد پمپاژ و ایستگاه آن عملیاتی و ساخته می‌شود که مشکل آبرسانی به این روستاها را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

 

 

مرتضوی ادامه داد: علاوه بر خط انتقال ایستگاه‌های توزیع آب به منازل روستاییان نیز در این عملیات احداث می‌شود و دو یگان تخصصی از تیپ جوادالائمه خراسان شمالی و نیروهای تیپ 45 استان گلستان در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود: امیدواریم به‌زودی مشکل آبرسانی به منطقه شمال استان خراسان شمالی حل و این هدیه ناقابلی از سپاه پاسداران برای برادران اهل سنت این منطقه است.

 

به گزارش تسنیم، حدود 300 روستای استان خراسان شمالی با تنش آبی شدید مواجه هستند که آبرسانی به نیمی از این‌ روستاها با تانکر انجام می‌شود. 50 درصد مناطق استان امسال درگیر خشکسالی شدید و نیمه شدید هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها