تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر بیش از ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۲۹.۸ میلیون تن در بنادر استان گفت: تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۸.۸ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۹۱
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد شکیبی نسب توسعه زیرساخت‌های بندری در استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روند سرمایه‌گذاری در بنادر استان بوشهر افزایش یافته است و مجتمع بندری نگین بوشهر کانون فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر و پروژه‌های زیرساختی و حائز اهمیتی در این حوزه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در بنادر دیگر استان بوشهر نیز پروژه‌های زیرساختی با سرعت مناسب و قابل قبولی در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه‌های بندری استان تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اولویت توسعه زیرساخت‌ها برای فعالیت‌های حوزه تأمین معیشت در بنادر کوچک دانست و گفت: این رویکرد در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود‌.

شکیبی نسب از سرمایه‌گذاری 493 میلیارد تومانی در 10 سال گذشته در زیرساخت‌های بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در حوزه کانتینری، دریایی، پایانه صادراتی، نفتی، بندری و دیگر عرصه‌های زیرساختی است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 29 میلیون و 870 هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بخش نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر انجام شده است خاطر نشان کرد: در این مدت 106 هزار و 290 TEU عملیات کانتینری صورت گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در بنادر استان خبر داد و تصریح کرد: تخلیه و بارگیری کالا در نیمه نخست امسال در بخش نفتی و غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 18.8 درصد یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات