خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، گفت: آمریکا مدل وحشیگری و دزدی و سرقت را به مردم دنیا پیشنهاد می دهد اما یک جغرافیا و ملت و مبانیی برای آمریکا نگران کننده است که آن، ایران قوی است.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۵۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

جغرافیا، ملت و مبانی ایران قوی، چالش مهم آمریکاست/قدرت منطقه ای با محوریت ایران در حال شکل گیری است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع مدیران و روسای اتحادیه های اداره کل صمت استان قزوین با محوریت جهاد تبیین، بیان کرد: ما ملت ایرانیم با عقبه درخشانی که مراتب نورانیش را با شهیدانش درود فرستادیم. ما ملت آزمون پس داده ایم و ما پای امام خودمان ۴۳ سال در سخت ترین شرایط ایستادیم و زیر پرچم ولایت در انتظار ظهور خورشید عدالت هستیم.

وی گفت: این روزها کلمه پرتکرار جهاد تبیین را شنیده اید. در ایام سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم هستیم. فردی که جوانیش را به پای عزت و اقتدار ملت گذاشت و در آن روزهایی که در سازمان رزم سپاه قرار گرفت دستش خالی بود و یگان موشکی و توپخانه نداشتیم و با توپ های غنیمتی در جنگ تحمیلی، توپخانه سپاه راه اندازی شد. سردار شفیع زاده تبریزی، سردار طهرانی مقدم و سردار حاجی زاده موجب شدند توپخانه سپاه سازماندهی شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این سه شخصیت بزرگ که دوان از آنها به شهادت رسیدند می خواستند تا بسیجیان، پاسداران، ارتشی ها را پشتیبانی کنند و با اینکه دستشان هالی بود ناامید نشدند. حسن آقای طهرانی وضعیت آن روز توپخانه ای ایران را به وضعیت موشکی امروز رساند و تمام فرصت های زندگی خود را صرف عظمت و عزت ملت نمود. او کینه دشمنان را به دل گرفت. نامه شهید طهرانی سند ماندگار ماست و برای تمام لحظه ها ما، راهگشاست.

سردار آتانی عنوان کرد: همه قسمت های ایران عزیز را می توانیم با وجود ملت معتقد، مدیران دلسوز و انقلابی و متخصص، جوانان و دانشگاه ها در همه حوزه ها به فینال و قله های پیشرفت برسیم. دشمن با همین توانمندی های در اختیار خودش و با دزدی در مقابل ما پرچمداری می کند. دانشمندانی که امروز در حوزه های متفاوت آمریکا را پرقدرت کرده اند، فرزندان آمریکایی نیستند. همین جهان سومی هایی هستند که به بهانه های متفاوت از کشورهای خودشان رفته اند وگرنه امریکا از خودش چیزی جز وحشیگری ندارد.

وی افزود: این اسناد و هویت آمریکاست. جوانان جهان سومی امروز دانشمندان آمریکا هستند و این آمریکای دزد ذهن و فکر و منافع بشر، نمی تواند فخر بفروشد و الگوی جامعه بشریت باشد و دقیقا این زورآزمایی که بیش از پنجاه روز در کشور ما به وجود آوردند برای خارج کردن مدلی است که موجب می شود ملت های بیدار دنیا به سمت آن گرایش پیدا کنند. مدل وحشیگری و دزدی و سرقت را به مردم دنیا پیشنهاد می دهد اما یک جغرافیا و ملت و مبانیی برای آمریکا نگران کننده است که آن ایران قوی است.

سردار آتانی تصریح کرد: امروز چین در حوزه اقتصادی و روسیه در حوزه قدرت نمایی نظامی دو تهدید جدی و رقیب آمریکا هستند. در سندهای پنج ساله و ده ساله و پانزده ساله و بیست ساله خود به ویژه در شرق آسیا شاهد خلق یک قدرت جدید است. آمریکا معتقد است به پایان کار رسیده اند سال ۲۰۲۵ را سال موازنه قدرت خود دانسته اند. اما به سبب وجود قدرت های جدید به این نتیجه رسیده اند که قدرت آنها رو به زوال است. حتما قدرت از آمریکا و غرب خانه تکانی می کند و این اصل مهم در حال اتفاق است و قطعا قدرت در منطقه ای شکل می گیرد که ایران محور آن قدرت خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: امروز آمریکا و متحدانش با تمام توان وارد میدان نبرد شده اند چرا که ملت ایران با اقتدار و موفقیت های مستمر، همچون پتکی بر گیجگاه آنها بوده و لذا مجبور است از پست پرده به میدان بیاید. پیرامون کشور عزیزمان در کشورهای عراق و سوریه و یمن و افغانستان ناامنی ایجاد کرد تا ناامنی را به کشور ما بکشاند.

وی تصریح کرد: این اغتشاشات، میدان رزم ما نیست. میدان برادری ماست و این جوانان پاره های تن ما هستند و ما برای زورآزمایی با آنها به میدان نمی آییم؛ اما با آمریکایی ها حاضریم در این میدان، هرکجا که تعیین می کنند می جنگیم.
به اغتشاشگران و جوانان فریب خورده گفتیم؛ برادران، خواهران اینجا کشور شماست اجازه ندهید مسی بر شما بتازد. اصل غافلگیری، اصل سابق دکترین همه نیروهای مسلح دنیاست اما نیروهای مسلح ما با اخلاق اعلام به مقابله با دشمنان کرد و پایگاه آنان را مورد هدف قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها