خبرهای داغ:

برگزاری یک هزار و ۷۸۱ برنامه فرهنگی در اداره کتابخانه عمومی شاهرود

شاهرود_رئیس اداره کتابخانه عمومی شاهرود گفت: طی ۸ ماهه نخست امسال این اداره یک هزار و ۷۸۱ برنامه فرهنگی برگزار کرد.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۷۷
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

برگزاری یک هزار و ۷۸۱ برنامه فرهنگی در اداره کتابخانه عمومی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدابراهیم موسوی در جمع خبرنگاران شاهرود با بیان اینکه ۹۱۱ برنامه در حوزه کودک اجرا شد، افزود: تمامی این برنامه‌ها مورد تایید نهاد کتابخانه‌ها بود و در سامانه فعالیت‌های فرهنگی ثبت شد.
او به معرفی ۲۶۶ کتاب در این بازه زمانی اشاره کرد و افزود: ۱۹۵ نمایشگاه کتاب، ۱۷۳ برنامه مناسبتی، ۶۴ کارگاه آموزشی، ۶۰ نشست کتابخوان، ۵۰ نشست مطالعاتی برگزار شد.
موسوی با بیان اینکه ۹ کتاب در نیمه نخست امسال رونمایی شد، اظهار کرد: ۴۰ مسابقه فرهنگی در سطح شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش اجرا شد.
رئیس اداره کتابخانه عمومی شاهرود ادامه داد: در هفته کتاب و کتابخوانی اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی در دستور کار است که یکی از مهمترین آن‌ها برگزاری پنجمین لیگ کتابخوانی با همکاری اداره آموزش و پرورش است.
موسوی گفت:شهرستان شاهرود دارای ۱۷ کتابخانه عمومی نهادی و ۶ کتابخانه مشارکتی و مستقل با مجموع مساحت ۱۹ هزار و ۴۰۳ متر مربع و زیربنای ۶ هزار و ۹۴۰ متر مربع است.
او تصریح کرد: تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی شاهرود ۱۰ هزار و ۷۲۲ نفر است. کتابخانه‌های این شهرستان دارای ۲۶۷ هزار و ۹۹۶ جلد کتاب است.
سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار