خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۴۶۷۷۶۶
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸


به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان :

دشمنان هیچگاه دلسوز مردم ایران نیستند .

دشمنان هیچگاه دلسوز مردم ایران نیستند و در آینده هم نخواهند بود. هدف دشمنان از ایجاد ناآرامی ها در ایران متوقف کردن پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف و نادیده گرفتن افتخارات و کسب مقام های علمی ، ورزشی و فرهنگی هنری مدال آوران و افتخار آفرینان و نخبگان کشور و ناامید کردن مردم نسبت به حال و آینده است .

مسعود مسعودی زاده مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت :
ان تنصرالله ینصرکم ( اگر شما دین خدا را یاری کنید چه به صورت فردی چه جمعی ، خدا در قرآن وعده داده است که شما را یاری خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه دو خواهران خرم آباد ، نشست جهاد تبیین در مدارس صدیقه کبری (س) و دبیرستان مشارکتی فرهنگیان ناحیه دو خرم آباد برگزار شد و در مورد ناآرامی های اخیر ، ارزش امنیت و نظام بحث و تبادل نظر و رفع ابهام و شبهه شد .

مسعودی زاده در این نشست با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه همگان قرار گیرد ، اظهار کرد : جهاد تبیین از جمله موضوعاتی است که رهبری بر روی آن تاکید ویژه دارند .

وی افزود : دشمنان با ایجاد ناآرامی های اخیر در جامعه به دنبال روی گردانی مردم از نظام هستند و بحث حجاب فقط بهانه است و دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است .

مسئول بسیج دانش آموزی بیان کرد :
انقلاب اسلامی طی 43 سال گذشته نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته است و همچنان ناکام خواهد گذاشت .

مسعودی زاده عنوان کرد : دشمنان هیچگاه دلسوز مردم ایران نیستند و در آینده هم نخواهند بود و هدف دشمنان از ایجاد ناآرامی ها در ایران متوقف کردن پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف و نادیده گرفتن افتخارات و کسب مقام های علمی ، ورزشی و فرهنگی هنری مدال آوران و افتخار آفرینان و نخبگان کشور و ناامید کردن مردم نسبت به حال و آینده است .

وی گفت : در سال 1378 تا 1401 حادثه هایی رخ داد که بعد از هر حادثه ترور شکل گرفت از جمله حادثه کوی دانشگاه سال 1378 ، و این اتفاقات نشان دهنده این است که دشمن کاملا با برنامه ریزی اقدام به اغتشاشات و تحریک اذهان عمومی می کند ، وی با اشاره به سخن ترامپ که گفته است 7 تریلیون دلار در کشور عراق و افغانستان هزینه کرده ولی هیچ دستاوردی نداشته و در بیست سالی که در افغانستان بوده حتی یک سرویس بهداشتی هم نساخته ، گفت : هدف آمریکا و دشمنان فقط استعمار و چپاول و دست یافتن به منافع خودشان بوده و در هر کشوری ورود پیدا کرده غیر از ویرانی کاری نکرده ، و از جمله اهداف دشمنان در ایران تغییر رژیم و تغییر در رفتار و فرهنگ است که کشور را از درون ویران سازند
مسعودی زاده افزود : هدف مریم رجوی از شعار زن زندگی آزادی ؛ تجزیه و فروپاشی کل کشور است .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد : با توجه به گفته رابرت مرداک یهودی ( سلطان رسانه های غرب) برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه ی مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و من قصد دارم موضوع مادر را در دستور کار خود قرار دهم ، در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کند و اگر مادر را به لجن بکشیم تمام این جامعه به لجن کشیده خواهد شد .

 

ارسال نظرات